Overnet:complete film ineens weer incompleet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik download een film via Overnet. Op het moment dat hij compleet is zie ik in mijn scherm: completing. Op dat moment is mijn PC erg traag. Ik ga evcen weg en als ik terugkom mis ik ineens zo'n 200 MB, die daarvoor nog netjes gedownload waren. Weet iemand hoe dat kan?

En als ik dan toch bezig ben: sommige films blijven hangen. Een fil van 960 MB bijvoorbeeld, blijft op 940 MB hangen. De laatste 2 maanden komt er ineens niets meer bij. Kan ik in de temp map de bestanden wel samenvoegen? waarschijnlijk mis ik dan maar een klein deel. En zo ja, hoe moet dat?

1. Waarschijnlijk heeft overnet tijdens het downloaden corrupte data gevonden. Als de status van het bestand op "completing" staat dan gooit overnet deze corrupte data eruit en download deze vervolgens opnieuw.
  2. Het kan zijn dat niemand dit stukje van de film heeft en het dus niet meer te downloaden is. Maar ik weet niet of je de temp bestanden kunt samenvoegen.
    [/list=1]

Ik heb dit probleem dus nu ook...de film is 689 mb en elke keer is hij bijna klaar en dan valt hij weer helemaal terug naar 677 mb

en ook toen hij er al overheen was ging hij gewoon door tot de 722 mb, ik had hem daarna op pauze gezet en de volgende dag wilde ik weer verder gaan met de download en ging hij weer helemaal terug naar 677 mb

erg vreemd....

maar als iemand dus een stukje van de film niet heeft dan kan je dus eigelijk gewoon de film cancelen

Geplaatst door aryan_s
Ik heb dit probleem dus nu ook...de film is 689 mb en elke keer is hij bijna klaar en dan valt hij weer helemaal terug naar 677 mb

en ook toen hij er al overheen was ging hij gewoon door tot de 722 mb, ik had hem daarna op pauze gezet en de volgende dag wilde ik weer verder gaan met de download en ging hij weer helemaal terug naar 677 mb

erg vreemd....

maar als iemand dus een stukje van de film niet heeft dan kan je dus eigelijk gewoon de film cancelen

ik zou gewoon ff geduld hebben, bij mij is ie er inmiddels toch door.

Zoek op internet/edonkley even naar donkeydoktor, die kan *.met files repareren en als deze bestanden afgerond zijn ook compleet maken.

Geplaatst door @temptation
Zoek op internet/edonkley even naar donkeydoktor, die kan *.met files repareren en als deze bestanden afgerond zijn ook compleet maken.

Bedankt voor de tip Temptation. Mocht het weer gebeuren dan ga ik het proberen.
voor andere zoekers: het is "donkeydoctor"

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan