Overnet plat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lima-nl

Gebruiker
Lid geworden
9 jun 2002
Hallo,

Kan iemand mij vertellen of er wat aan de hand is met overnet?
Kan namelijk niet meer downloaden en hetzelfde probleem heb ik met emule.
Uploaden doet 'ie wel,zoeken ook maar downloaden dus niet.

Overnet werkt gewoon bij mij ben nu iets aan het downloaden in overnet.

Laatst bewerkt:
Ik heb Overnet niet meer, maar als er wel uploads plaatsvinden ligt het netwerk niet plat, lijkt mij. Misschien zijn er gewoon onvoldoende bronnen voor jouw downloads?

Bedankt voor jullie snelle reactie.
Sinds vanmiddag tot nu doet 'ie het niet meer en ik heb zo te zien genoeg bronnen, wel vreemd, dus de oorzaak zal wel bij mij liggen als overnet het bij jullie wel doet.
Bedankt alsnog.

Klinkt misschien flauw maar heb je de verbinding met internet tussentijds al eens verbroken?

Zo af en toe had ik hier namelijk ook last van en dan was overnet afsluiten, internetverbinding verbreken en opnieuw verbinding maken de oplossing.

Als dat niet werkt kun je kijken of je provider bepaalde poorten geblockt heeft, al denk ik dat die kans klein is.

Heb de hele ochtend kunnen downloaden en opeens liep de snelheid snel naar nul.
Heb dus geregeld de verbinding verbroken,opnieuw opgestart en weer verbinding met overnet gemaakt,doe ik ook geregeld maar nu dus helemaal niets meer.
Poorten staan allemaal open,router is goed ingesteld en hoewel ik al een maand of twee met overnet bezig ben is dit de eerste keer dat hij echt niets meer wilt doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan