Overnet

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hoi

Weet iemand hoe je overnet sneller kan maken, het downloaden gaat nu echt erg traag.

Tnx:thumb:

Staat overnet wel op "open" ipv "firewalled"?
(staat onderaan in de statusbalk..)

Geplaatst door DENNIS90

Er staat firewalled hoe haal ik die weg.

Door ervoor te zorgen dat de gebruikte protocolen met hun richting op de juiste poorten open staan voor overnet. Daarvoor moet je je firewall/router in als je die hebt.
Dan als dat goed staat is het een kwestie van zovaak aanmelden totdat je geen "firewalled" ziet maar "open".

Succes.

Laatst bewerkt:
Tnx voor je antwoord temptation, maar hoe moet ik mij steeds aanmelden door door overnet af te sluien en weer te opstarten. ja ik heb een router met firewall.

Laatst bewerkt:
Dan moet je in je router de juiste poorten open zetten, op internet staan welke dat zijn voor overnet. Hoe precies hangt van je type router af, zelf absoluut 0 ervaring mee...

Connecten en disconnecten kon bij v0.46 met een knop links bovenin.

Het verschil tussen firewalled en open(overnet) of LowID en HighID(emule/edonkey) is trouwens dat je sneller meerdere sources ter beschikking hebt. En je dus ook vaak sneller kunt downloaden.

Overnet gebruikt standaard poort 4662 (dit kun je zelf aanpassen bij de opties)

Je hoeft overnet niet steeds af te sluiten. Je kunt onderaan in het venster 'retest' intikken en dan zal overnet de verbinding opnieuw testen. (zie plaatje)
Als je dit niet ziet zoals op het plaatje moet je even kijken of je in overnet iets omhoog kunt schuiven.

En hier staat nog wat meer informatie over de firewalled status.

Bedankt vor jullie antwoorden, alleen ik kom er niet echt uit ik kan maar niet vinden hoe ik mij poort van mijn router met firwall kan zien.

Geplaatst door DENNIS90
Bedankt vor jullie antwoorden, alleen ik kom er niet echt uit ik kan maar niet vinden hoe ik mij poort van mijn router met firwall kan zien.

Is niet meer dan het ip adres van je router in een browser ingeven, hoe je verder dingen moet instellen hangt nogal af van het type/merk router. Maar dat zou ook in het boekje moeten staan?

Geplaatst door @temptation

Is niet meer dan het ip adres van je router in een browser ingeven, hoe je verder dingen moet instellen hangt nogal af van het type/merk router. Maar dat zou ook in het boekje moeten staan?

Tnx, ik weet echt niet wat ik bij tcp port moet inullen, nog steeds krijg ik firewalled.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan