Overschrijving norton bestand

• Onderwerp starter Onderwerp starter sky
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sky

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2004
Hallo,

Afgelopen week kwam er een virus binnen. Ik kan alles met de pc doen. Norton is geinstalleerd en ik heb Spybot en Ad-aware gebruikt. Liveupdate binnengehaald. Toch komt er regelmatig een melding: Program file/Commonfiles/Symantecshared/ccApp.exe

A buffer overun has been detected wich has corrupted the program internal state. The program cannot safely continue execution and must be now terminated

Hoe kan ik dit wegkrijgen???

b.v.d.

Welk virus heb je gehad?
Is deze nu ook werkelijk weg?
Het kan dat het virus je Norton beschadigd heeft.

Als ik op jou melding ga zoeken kom ik op dit virus uit:
W32.Gaobot.ZX <--klik.

Laatst bewerkt:
Dit virus was het niet, het was iets met w32.Beagle@namm. Weet het niet helemaal zeker meer. Is het een oplossing om Norton opnieuw te installeren?

Ik kreeg nu weer de melding dat er in windows\system32\svchost.exe iets aan de hand is.
Er staat nog bij: Microsoft Generic Host Proces for Win32 S.

ik kan die bestanden denk ik wel verwijderen, maar weet niet of daarna alles nog wel werkt zoals het zou moeten

De exacte naam van het virus weet ik nietmeer, ik heb het niet opgeschreven.

Stinger heeft niets gevonden, zowel op C: als D:

Hoi ,

ik heb alle scans uitgevoerd, geen melding van een virus. Norton verwijderd en opnieuw geinstalleerd. De melding dat er een bestand is overschreven komt steeds terug. Het enige probleem dat het virus veroorzaakt is het feit dat je outlook geen verbinding kan maken met de server, als je de pc opnieuw opstart gaat dat wel weer goed. Het virus heet, vbolgens de provider:Worm.Bagle.AT. Ik heb daar op gezocht, maar dat wordt erg lastig verwijderen als je in het register moet gaan werken. Wie weet de oplossing?

Hoi,

het probleem is weg. Ik denk door nieuwe virusdefinities van Norton van 4.11.04

bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan