Overstap op Apple?

• Onderwerp starter Onderwerp starter mnb
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mnb

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
12 apr 2004
Ik zit eraan te denken om ddn Apple PC te kopen. Ben windows zat, ik heb XP maar het is traag en moeizaam met al die updates.

Nu gebruik ik veel Excel, Word etc. Apple heeft Mac, is dat héél anders? Moet ik dan alle bestanden opnieuw maken?

Ik zit eraan te denken om ddn Apple PC te kopen. Ben windows zat, ik heb XP maar het is traag en moeizaam met al die updates.

Nu gebruik ik veel Excel, Word etc. Apple heeft Mac, is dat héél anders? Moet ik dan alle bestanden opnieuw maken?

Word en Excel bestanden?

Nee, Maar je moet well office voor de MAC halen.

Gewoon alle office bestanden op een cd'tje en dat weer op je mac zetten.

vba werk niet

Als u veel met excel werk zult u ook weten dat er soms vba nodig is om berekeningen,userforms te maken; deze werkt niet in office 2008 door beveiliging op een mac u kan deze niet omzeilen misschien werkt het wel in 2004 dat weet ik niet ; maar die is niet meer nieuw te koop
of u kunt op uw mac xp op zetten dan bent u weer terug van af

Inmiddels de laatste Aldi PC gekocht, en, na het programma Kassa gisteren en wat ervaringen van kennis gelukkig geen Apple. Als je zulke slechte klantenservice hebt en geen weet van het consumentenrecht, dan heb je aan mij geen klant...

Als je zulke slechte klantenservice hebt en geen weet van het consumentenrecht, dan heb je aan mij geen klant...

Beetje vreemd, dat je dan wel voor een PC van de Aldi gaat.
Maar ieder z'n keus, en ondanks dat je op een Mac ook prima Office toepassingen kunt draaien gaat dat natuurlijk ook wel op een PC, die in eerste instantie toch minder kost.

Beetje vreemd, dat je dan wel voor een PC van de Aldi gaat.
Maar ieder z'n keus, en ondanks dat je op een Mac ook prima Office toepassingen kunt draaien gaat dat natuurlijk ook wel op een PC, die in eerste instantie toch minder kost.

De Aldi PC bleek op dat moment een erg goede PC voor een redelijke prijs, heb vergelijkingen gedaan.
DRIE jaar garantie en snelle helpdesk, goede service recensies.
Apple viel al af vanwege prijs en wellicht problemen omdat het een ander systeem is/compabiliteits- en configuratieproblemen. Bovendien had geen PC winkel hier in de steden een Apple...

DAARNA hoor ik pas dat Apple een extreem slechte service heeft. En niet alleen van Kassa hoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan