overstap UPC telefonie >> KPN telecom belbasis

Status
Niet open voor verdere reacties.

ducolieste

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2000
Berichten
72
2,5 jaar geleden ben ik overgestapt op internet via de kabel en dat is me heel goed bevallen het 1e jaar. De snelheid was goed en nauwelijks last van packetloss, het laatste anderhalf jaar echter kan ik niet meer online gamen door de ontzettend grote hoeveel packetloss die ik heb.
Vandaar wil ik de overstap maken naar ADSL, tegenwoordig veel goedkoper dan anderhalf jaar geleden en ruime keus uit verschillende paketten.
Ook stapten we toendertijd over op telefoneren via de kabel omdat dat goedkoper was toendertijd. Prioriy Telecom heette het toen, nu geloof ik UPC telefonie.

Om een ADSL aansluiting te kunnen realiseren dien ik dus UPC telefonie te laten afsluiten, dat telefoonabonnement opzeggen en opnieuw KPN telecom te laten heraansluiten, vroeger telefoneerden we ook al via KPN telecom. Ik vroeg me dus af hoeveel me dit zou gaan kosten..en hoe lang dit kan gaan duren.

Mensen die ook dezelfde overstap hebben gemaakt en weten of dit erg lang duurt?

Bij voorbaat dank
 
een collega van mij was na een conflict binnen 14 dagen terug bij de KPN, maar wat het kost heb ik niet gevraagd, gewoon ff een belletje naar de KPN en vragen maar
 
kosten

Hoi Duco,

Zit er zelf ook heel hard over na te denken. Zie er alleen tegen op dat iedereen mijn chello e-mail adres heeft natuurlijk... maargoed...

hier een link:

http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/c...OID=45348&categoryOID=-16996&site=0&channel=0

over de prijsen van adsl. Dan de aansluitkosten natuurlijk van je nieuwe aansluiting bij KPN: € 45,00 per nieuwe aansluiting. Dan natuurlijk nog je nieuwe modem: http://www.kpn.com/br2/ng/catalog/cat_Browser.jsp?c=ok&site=0&channel=0&contentOID=48059.

Oei.. na al die jaren weet ik nog steeds niet hoe ik een link ook echt een link moet maken (shame on me...)

Liefs,
Lein

[oh.. link doet 'ie vanzelf... muts....)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan