Overstappen of niet?

• Onderwerp starter Onderwerp starter brbr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Heb je ook gelezen: TOT 20 Mb ?

Al van velen gehoord dat die 20 Mb-snelheid bij lange na nergens gehaald wordt, of je moet naast de centrale wonen.

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet of deze meting helemaal betrouwbaar is voor de snelheid die je gaat halen met Telfort, maar het zal je wel een globale indicatie geven hoever je van de centrale af zit.
Het is net zoals Snor zegt, weinige zullen die snelheid halen, of de centrale moet je buurman zijn.

http://snelheidscontrole.orange.nl/

Ik was ook benieuwd of er iemand is dieht de beloofde snelheid an 20mb zou halen. Nu merk ik aan jullie antwoorden dat dit dus niet gehaald word. Bij Chello moet ik hiervoor Extreme bestellen om het dan misschien te kunnen halen. Prijsverschil is wel erg hoog als ik dit vergelijk.

Ik heb met Orange mijn 19 Mbit van de 20 welke ik zou kunnen halen.
Dus ik kon een heel eind :)

Hier kan je kijken hoever je van de centrale afzit: http://pcdb.bbned.nl/

En hier een grafiekje waarin word weergegeven de te behalen snelheid in relatie met de afstand.

73dpc48.jpg

Ik was ook benieuwd of er iemand is dieht de beloofde snelheid an 20mb zou halen. Nu merk ik aan jullie antwoorden dat dit dus niet gehaald word. Bij Chello moet ik hiervoor Extreme bestellen om het dan misschien te kunnen halen. Prijsverschil is wel erg hoog als ik dit vergelijk.

De maximum te behalen snelheid is gewoon afhankelijk van de afstand tot de centrale, en de kwaliteit van het koperdraad wat ertussen zit.
Want al woon je naast de centrale, en onder de grond ligt brak koperdraad, zal je niet die 20MB halen

Wie iemand of chello ook zo'n site heeft om het uittetest van je snelheid.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik wil niet ***lig doen, maar ik zie eerst 9 antwoorden waarop je NIET reageert, en het tiende antwoord wat niet correct zou zijn, geef je gelijk je mening.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan