Zo'n programma ken ik niet en ik weet ook niet of het bestaat.
Ik begrijp ook nog steeds niet goed waarom je daar een programma voor nodig hebt. Nogmaals, je weet toch zelf wel welke programma's je gebruikt en welke je verwijderd hebt.
Als je een programma hebt verwijderd zijn er vier mogelijkheden:
- Het programma en alle bijbehorende mappen en registerverwijzingen zijn van de computer verwijderd.
- Het programma en alle registerverwijzingen zijn verwijderd, maar de map in Program Files staat er nog.
- Het programma en de map in Program Files zijn verwijderd, maar er staan nog verwijzingen in het register.
- Het programma is verwijderd, maar de registerverwijzingen en de map in Program Files blijven achter.
Om overbodige software te verwijderen doe je dus het volgende:
- Verwijder via Configuratiescherm > Software > Toevoegen/Verwijderen alle programma's die je niet meer gebruikt.
- Ga dan naar C:\Program Files en verwijder de mappen van gedeïnstalleerde programma's, die daar zijn achtergebleven.
- Tenslotte gebruik je RegCleaner om de achtergebleven registerverwijzingen te verwijderen, zoals ik in mijn vorige bericht heb uitgelegd.
Als je dit gedaan hebt is je computer voldoende ontdaan van overbodige software.
Er zal daarna best nog het een en ander verwijderd kunnen worden, maar om je systeem echt helemaal van alle overbodigs te ontdoen, kun je het best een schone installatie uitvoeren en alles opnieuw installeren.
Guus.