• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overuren

Status
Niet open voor verdere reacties.

roberttennapel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 nov 2021
Hallo, ik ben opzoek naar de formule om in cel H12 mijn overuren te zien.
ik heb een 38 uurige werkweek. dus alle uren hoger dan 38 in cel G12 zijn mijn overuren.

Wie kan mij helpen. zie screenshotscreenshot.jpg

Onder welke CAO val je? Meer dan 38 uur op werkdagen geeft welk % welk % op zaterdag en welk % op zon en feestdagen?

Mogelijk begrijp ik het niet maar met in H1 38:00 en in G12 65:00:00 dan in H13 =ALS(G12>H1;G12-H1;0)

Dat begrijp ik niet. Dat maakt toch niets uit en zo staat het niet in de vraagstelling.

"Hallo, ik ben opzoek naar de formule om in cel H12 mijn overuren te zien.
ik heb een 38 uurige werkweek. dus alle uren hoger dan 38 in cel G12 zijn mijn overuren."

Nogmaals, met plaatjes kun je niet werken. Plaats een voorbeeldbestand. > Ga geavanceerd en dan het bestand uploaden met de Paperclip. Vul alles in het voorbeeldbestand compleet in met de gewenste uitkomsten en dan zien we verder.

Laatst bewerkt:
in de bijlage het bestand. het gaat mij gewoon om de uren meer dan 38. ik werk in de horeca, dus weekend/zon en feestdagen heb ik niet.

bvd

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan