• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overwerk registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

jdevalk

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2008
Ik ben bezig om onze overwerkuren volgens onze bedrijfsvoorwaarden makkelijk te administreren door onze monteurs. In bijgevoegde lijst heb ik alles handmatig berekend en ingevuld. De voorwaarden staan er ook in.

Wie kan me helpen om formules te maken waardoor de getallen in de 100% - 150% en 200% kolommen automatisch worden ingevuld?

Zeer bedankt alvast voor degene die uberhaupt een poging willen doen.

Jurgen

Bijlagen

jdevalk,

Ik heb even gezocht met zoekmachine van helpmij, deze vraag is al heel vaak voorbij gekomen.
Nu heb ik een bestandje van Gime gedownload van een ander forum en misschien kan je het aan jouw wensen aanpassen.
De formules staan er in, dus kijk of je er wat aan heb.

Kijk hier: http://www.worksheet.nl/forumexcel/showthread.php?t=54801 daar komt het bestand vandaan.

Suc6

Bijlagen

Laatst bewerkt:
In jouw voorbeeld staat iets wat niet zo handig is.

Op 8 juli wordt er gewerkt van 22:30 tot 5:45 uur. Deze 2 tijden kunnen onmogelijk beide bij deze datum horen.
Het lijkt mij het handigst dat je ingeeft op 8 juli: van 22:30 tot 24:00 uur en op 9 juli: van 0:00 tot 5:45 uur, of je geeft voortaan tijden en data in, dus: van 8-7-2008 22:30 tot 9-7-2008 5:45:00.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan