• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overwerkrooster

Status
Niet open voor verdere reacties.

Geenidee1980

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2011
Goedenavond,

Ik ben bezig met een overwerkrooster.

Wat ik probeer is dat per medewerker de gemaakte, totale en opgenomen overuren kan bijhouden.

Onder de namen moet de destbetreffende medewerker de gewerke uren invullen.

- In kolom D wil ik een optelsom van de overwerkte uren eventueel gecorrigeerd met de opgenomen uren in kolom E; Mocht er niet zijn opgenomen dan dienen de overgewerkte uren gewoon opgeteld worden.

- In kolom E kan de persoon invullen hoeveel van de dan aanwezige overuren die wilt opnemen;

- In kolom F de overuren die daadwerkelijk over zijn.

Kan iemand mij helpen met formules hiervoor?

Ik hoop dat ik het een beetje helder heb kunnen uitleggen.

Thanks!

Uiteraard kan iemand je helpen met wat formules e.d.
Maar plaats eerst even een opzetje van wat je zelf al hebt geprobeerd of hoe je het in gedachten hebt...
Dan komen de oplossingen vanzelf wel.

Grt rmk

Ik was aan het kijken of ik een bijlage kon uploaden, maar zag de mogelijkheid niet. Waar kan ik dat doen?

Hoe voeg ik een bijlage toe aan een bericht?

Als u een bijlage aan uw bericht wilt toevoegen, gebruik dan de pagina 'Reageer op bericht' of 'Nieuwe vraag plaatsen', en niet 'Snel reageren'. Om op de pagina 'Reageer op bericht' te komen moet u op de knop 'Reageer op bericht' klikken bij het bericht waar u bent.

Op deze pagina ziet u onder het berichtvenster een knop 'Beheer bijlagen'. Als u op deze knop klikt, wordt een nieuw venster geopend waar u bijlagen kunt uploaden. U kunt een bestand uploaden vanaf uw computer of vanaf een andere URL. Gebruik het veld dat van toepassing is. U kunt ook het bijlagepictogram in het berichtvenster gebruiken om het bijlagevenster te openen.

Als u een bestand wilt uploaden vanaf uw computer, klik dan op de knop 'Bladeren' en zoek het bestand. Wilt u een bestand uploaden vanaf een URL, voer dan de volledige URL in het tweede veld op deze pagina in. Als u een van de twee velden hebt ingevuld, klik dan op 'Uploaden'.

Zodra het uploaden voltooid is, verschijnt de bestandsnaam onder de invoervelden. U kunt het venster dan sluiten en terugkeren naar de berichtpagina.

Welke bestandstypen kan ik gebruiken? Hoe groot mogen bijlagen zijn?

In het bijlagenvenster vindt u een lijst van toegestane bestandstypen en hun maximale grootte. Bestanden die groter zijn, worden geweigerd. Er kan ook een maximum zijn aan het totaal aantal bijlagen dat u in het forum mag plaatsen.

Hoe voeg ik een afbeelding toe aan een bericht?

Als u een afbeelding hebt geüpload als bijlage, kunt u op het pijltje klikken naast het 'bijlagepictogram' en de afbeelding uit de lijst selecteren. De afbeelding wordt dan in het bericht geplaatst. U kunt vervolgens zelf bepalen waar de afbeelding precies moet staan.

Om een afbeelding in te voegen die niet als bijlage is geüpload en die zich op een andere website bevindt, kunt u de volledige URL van de afbeelding kopiëren (niet de pagina waarop de afbeelding staat) en vervolgens op het pictogram 'Afbeelding invoegen' klikken. U kunt ook
voor en na de URL typen. Er mogen geen spaties voor of na de URL staan. U kunt op deze manier ook afbeeldingen uit uw fotoalbums (?) invoegen.

Met dit opzetje kan je helemaal niets. Uren leg je vast in een tabel en vervolgens kan je er eens mee gaan rekenen en overzichten maken.

Wel een levensgevaarlijk concept dat medewerkers zelf hun uren mogen invullen. Wat gebeurt er als ze het tegelijk doen? Dat moet 1 persoon doen die er allen bij kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan