overzetten van slot

Status
Niet open voor verdere reacties.

sander678

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
hallo

ik heb 3 pci sloten en een agp kan ik nu geen pci video kaart kopen en dan op die pci sloten zetten of moet ik dat dan overzetten in de bios van dat agp slot naar pci slot dat daar dan de videokaart op zit???
dat de videokaart nu ingesteld staat op dat agp slot dat ik hem in de bios kan instellen op het pci slot? kan dat?

Een AGP is 8 x sneller dan een PCI, of bedoel je soms PCI-e, waar je GEEN slot voor hebt, die je dus niet kunt gebruiken.

ik bedoel dat de videokaart nu alleen in het agp slot kan dat ik dat in de bios moet overzetten als ik hem op het pci slot wil hebben maarja ik pak toch agp veel sneller

Kan er geen touw aan vastknopen, wat je nu bedoeld.:confused:

Een AGP kaart past niet in een PCI slot, en die melding in de bios is ervoor, als je beide kaarten gebruikt, met 2 monitoren, kun je kiezen welke als eerste staat.

dat snap ik dat een agp kaart niet in een pci slot kan
maar ik heb 3 pci sloten en een agp kan ik nu gewoon een pci videokaart kopen en dan er in zetten(op pci slot natturlijk) of kan ik alleen agp omdat mijn videokaart die er nu in zit op agp zit

Je kunt inderdaad een PCI kaart naast een AGP kaart gebruiken, met aan beide een monitor.

Probeer aan het progje Ultramon te komen, ideaal voor die oplossing.

Maar de meeste AGP kaarten, ondersteunen ook 2 monitoren.

Als dat nu gelijk had gevraagd.:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan