overzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

joenuh

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2005
Ik heb al een bericht geplaats op dit forum mbt dit probleem.
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=257162
alleen heb ook een andere vraag nog. Aangezien ik niet weet hoelang dit probleem gaat duren en op mn pc de nodige gegevens staan die ik nodig heb wil ik deze gegevens overzetten naar mn laptop. Op welke manier kan ik dat het beste doen en wat heb ik hiervoo nodig . Ik was bij een pc winkel geweest en die kwam met een kastje aanzetten waarin ik me harde schijf kon doen en dan daarvandaan liep er een usb kabel die ik in me laptop kon doen en zo dus de bestanden kon overzetten. alleen dit koste me 42 euro , is er geen goedkopere manier??

Dit lijkt, in jouw geval, met een PC die helemaal niets meer wil weten [het lijkt mij trouwens dat de voeding bezweken is...], de enige oplossing... tenzij... je een paar kennissen met een PC hebt, dan kun je jouw schijf daar misschien even in het kastje bijhangen en vervolgens met een netwerkkaartje + kabeltje [of wireless] info van die PC op je laptop knallen... Dat kost dan niets..... [neem ik aan... of hoogstens een paar potten bier]

ErpCity zei:
Dit lijkt, in jouw geval, met een PC die helemaal niets meer wil weten [het lijkt mij trouwens dat de voeding bezweken is...], de enige oplossing... tenzij... je een paar kennissen met een PC hebt, dan kun je jouw schijf daar misschien even in het kastje bijhangen en vervolgens met een netwerkkaartje + kabeltje [of wireless] info van die PC op je laptop knallen... Dat kost dan niets..... [neem ik aan... of hoogstens een paar potten bier]

heb paar keer een aantal stekkers erin en eruit gehaald in de systeemkast. Nu als ik de aanknop aanzet dan blijft het groene lampje achterop de systeemkast wel branden. Maar als het de voeding is, hoeveel kost dat gemiddeld dan om te late make?

Meenemen naar computerboer, dus een die wel verstand heeft van comps.
Andere voeding E 35 tot E 60,--

Laat gelijk je cpu fan nakijken.
Tenminste als je comp ouder is dan drie jaar.

joenuh zei:
heb paar keer een aantal stekkers erin en eruit gehaald in de systeemkast. Nu als ik de aanknop aanzet dan blijft het groene lampje achterop de systeemkast wel branden. Maar als het de voeding is, hoeveel kost dat gemiddeld dan om te late make?
Mag ik je vragen om bij de oorspronkelijke vraag te blijven (data overzetten), bovenstaande vraag heb je al een topic over lopen. ;)
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=257085

er schijnt een kabel te zijn waarmee ik me harde schijf van me pc kan kopppelen aan me laptop zodat ik sowieso me gegevens kan overzetten, wie weet wat ik moet hebben?

joenuh zei:
er schijnt een kabel te zijn waarmee ik me harde schijf van me pc kan kopppelen aan me laptop zodat ik sowieso me gegevens kan overzetten, wie weet wat ik moet hebben?
De optie die ErpCity geeft lijkt mij de meest logische, als je de harde schijf persé aan je laptop wilt hangen lijkt mij een externe behuizing de meest makkelijke oplossing al zit je dan wel met een behuizing waar je later misschien nooit meer wat mee doet én kost vrij veel geld voor éénmalig gebruik.

Mocht je echt van alle problemen af willen zijn, volg dan peter vazed's tip. :)

peter vazed zei:
Meenemen naar computerboer, dus een die wel verstand heeft van comps.
Andere voeding E 35 tot E 60,--

Laat gelijk je cpu fan nakijken.
Tenminste als je comp ouder is dan drie jaar.

ik heb er een ander voeding in gedaan..en hij start wel op maar nu blijft t beeldscherm hangen op oranje...dus ik krijg geen beeld. :(

Admin_Frisian zei:
De optie die ErpCity geeft lijkt mij de meest logische, als je de harde schijf persé aan je laptop wilt hangen lijkt mij een externe behuizing de meest makkelijke oplossing al zit je dan wel met een behuizing waar je later misschien nooit meer wat mee doet én kost vrij veel geld voor éénmalig gebruik.

Mocht je echt van alle problemen af willen zijn, volg dan peter vazed's tip. :)

tsjaa ik heb de gegevens onderhand wel nodig...kan ik ook dan bij alle emailadressen komen die in outlook zijn opgeslageb?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan