• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzicht 28 kolommen verdeelbaar naar verschillende bladen v.v.

• Onderwerp starter Onderwerp starter bta
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

bta

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2007
In een spreadsheet met 28 kolommen houden we op kantoor de lopende contracten bij. Omdat het intussen een onoverzichtelijk bestand vanwege die vele kolommen is geworden zit ik te denken aan een oplossing die er voor zorgt dat het visuele overzicht gehandhaafd blijft. Maar omdat in het bestand ook diverse macro's zijn ingebouwd om diverse sorteringen te bewerkstelligen, bijvoorbeeld om te zien welke contracten over 30, 60, 90, etc. dagen aflopen, dit wordt dan met verschillende kleuren weergegeven, vraag ik me af of dit mogelijk is.
Het mooiste zou zijn als de belangrijkste gegevens van b.v. de eerste 8 kolommen op blad1 zichtbaar zijn, op blad2 kolommen 9-18 en op blad3 kolommen 19-28 en dat dan d.m.v. knoppen heen en weer "gewandeld" kan worden.
Ik hoop dat het een beetje begrijpelijk is.
Vanwege de vertrouwelijkheid kan ik het bestand helaas niet bijvoegen.

Ken je de mogelijkheid van het groeperen van kolommen?
Misschien dat dit wat overzichtelijker wordt.

Hier een bestandje met wat ik bedoel.

Bijlagen

is een goeie, ga ik over nadenken. bedankt voor het meedenken:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan