• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht aanpassen door periode

Status
Niet open voor verdere reacties.

barendrecht82

Gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2013
Hoi Allemaal,

Ik wil graag het volgende proberen, maar dit lukt mij helaas niet.

In Tabblad DataZ zie je een overzicht van alle data die ik heb voor de betreffende klant. Dit gaat om bijvoorbeeld periode 1 en 2.

Helaas krijg ik die periode aanduiding uit ons ERP pakket niet op horizontaal vlak.

Tabblad : Blad3 is dan het overzicht die de klant krijgt per periode. Ik heb hier verwijzingen gemaakt dmv de als formule. Voor periode 1 loopt het goed, alleen indien ik in cel K1 (blad3) periode 2 intik dan verschuiven mijn gegevens.

Hoe kan ik een overzicht maken dat indien ik de periode verander mijn lijst niet gaat schuiven?

alvast bedankt.

Bijlagen

Voor het maken van een keuze voor een periode zou ik gebruik maken van de mogelijkheden van een filter.
Blad 3 moet dan wat anders ingericht worden. Als dat geen bezwaar is in de bijlage een idee.

Groet

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan