Hallo Allen,
Ik werk in de zorg en heb met verschillende uurtarieven mee te maken.
Mijn bemiddelingskantoor schrijft de facturen uit en ter controle en eigen administratie zou ik dit graag bij willen houden in een excel bestand.
Ik gebruik hiervoor Excel 365 app op de computer waar ook windows 11 op zit.
In mijn excel moet ik steeds aparte uurtarieven in brengen en vroeg me af of dit niet makkelijker kon.
Bv ik werk van 15:00 uur tot 23:00 uur, van 15:00 uur tot 17:00 uur is tarief € 45.- en naar 17:00 uur is het tarief € 48,50.
Weekend tarief is overdag en avond € 50,-
Er zijn ook soms nachtdiensten met een uur tarief van € 53,- of waken van € 43,-
Zie mijn voorbeeld bestand.
Mijn vraag is wie zou mij kunnen helpen om dit goed in elkaar te zetten?
Alvast bedankt
Hans
Ik werk in de zorg en heb met verschillende uurtarieven mee te maken.
Mijn bemiddelingskantoor schrijft de facturen uit en ter controle en eigen administratie zou ik dit graag bij willen houden in een excel bestand.
Ik gebruik hiervoor Excel 365 app op de computer waar ook windows 11 op zit.
In mijn excel moet ik steeds aparte uurtarieven in brengen en vroeg me af of dit niet makkelijker kon.
Bv ik werk van 15:00 uur tot 23:00 uur, van 15:00 uur tot 17:00 uur is tarief € 45.- en naar 17:00 uur is het tarief € 48,50.
Weekend tarief is overdag en avond € 50,-
Er zijn ook soms nachtdiensten met een uur tarief van € 53,- of waken van € 43,-
Zie mijn voorbeeld bestand.
Mijn vraag is wie zou mij kunnen helpen om dit goed in elkaar te zetten?
Alvast bedankt
Hans