• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht facturen met verschillende uurtarieven

HansP3

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2009
Hallo Allen,

Ik werk in de zorg en heb met verschillende uurtarieven mee te maken.
Mijn bemiddelingskantoor schrijft de facturen uit en ter controle en eigen administratie zou ik dit graag bij willen houden in een excel bestand.
Ik gebruik hiervoor Excel 365 app op de computer waar ook windows 11 op zit.

In mijn excel moet ik steeds aparte uurtarieven in brengen en vroeg me af of dit niet makkelijker kon.
Bv ik werk van 15:00 uur tot 23:00 uur, van 15:00 uur tot 17:00 uur is tarief € 45.- en naar 17:00 uur is het tarief € 48,50.
Weekend tarief is overdag en avond € 50,-
Er zijn ook soms nachtdiensten met een uur tarief van € 53,- of waken van € 43,-

Zie mijn voorbeeld bestand.

Mijn vraag is wie zou mij kunnen helpen om dit goed in elkaar te zetten?

Alvast bedankt
Hans

Bijlagen

Maak eens een lijstje met alle diensten en de betalingen bij die diensten, zoiets als hier onder.

Nachtdienst € 53,00
Avond € 45,00
Dag € 45,00
Weekend € 50,00
Waken € 43,00

Hans, kijk eens of je hier way mee kunt

Bijlagen

Dit is al beter, maar ....

Mijn werk tijd is bv van 15:00 uur tot 23:00 uur, van 15:00 uur tot 17:00 uur is tarief € 45,- en daarna 48,50.
Hoe kan ik zoiets verkeren in excel? in het zelfde team of locatie

Dan zul je op moeten geven wat de exacte tijden per dienst zijn, wij weten niet tijdens welke uren welk tarief geldt

diensten:
15:00 tot 23:00 uur van 15 tot 17 €45,- en van 17 tot 23 uur € 48,50 is een lange avond dienst
korte avond dienst 17:00 uur tot 23:00 uur met tarief € 48,50
Nachtdiensten van 22:30 tot 07:00 uur voor €53,--

@jverkerk, ja ik had als proef zelf alles uit elkaar zitten halen kwa uren maar dan met de hand aan het invullen.
Das een boel werk steeds
per dag en per dienst alles splitsen
zie bijlage

Bijlagen

Dat heb ik toch gedaan, als je een dienst selecteert geeft hij zelf een bedrag.
Zelf aanvullen of veranderen.

Dat heb ik toch gedaan, als je een dienst selecteert geeft hij zelf een bedrag.
Zelf aanvullen of veranderen.
ja klopt, ik zat even niet op te letten

zou ik daarnaast zoals onder in de wijken apart maar wel de uren en bedrag ingevuld kunnen worden of moet dat ook met de hand?

Onder op het lege tabbladnaam gaan staan en kopiëren.
Dankje wel voor deze oplossing.

Ik heb even zitten puzzelen en snap dat het hand werk blijft:( maar hier kan ik wel iets mee.
Gelukkig kan ik regels invoegen als verwijderen dat alles wordt aangepast.

Wel een foutje ontdekt in het onderste overzicht, hier geeft ie niet de uren aan van WvP Brakkenstein avonden maar een 0 (nul).

Bijlagen

Je moet wel B4 goed invullen dan doet hij het wel

Terug
Bovenaan Onderaan