pcroeselare
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 aug 2007
Beste gasten,
ik heb in mijn tabel een lijst met groepen kaartspelers
tabel :
groepdatum
groepspeler 1 - 2 - 3 en 4 : id uit tabel namen
groepnummer :
Nu wil ik in een formulier hun punten gaan invullen ( die in een andere tabel gezet worden met een link naar het record groepsnummer uit vorige tabel.
Voorbeeld door in een formulier: een veld te zetten of zo, --> voor welke maand wens je de groepen te zien
Als ik dan verder ga, moet hij een formulier openen waar enkel de groepsnummer instaan van die bepaalde maand. En automatisch de juiste namen bijzetten , en wil ik ook de veldjes bijzetten waar ik hun behaalde punten kan in zetten die hij dan in de tabel met de resultaten zet.
ze spelen 3 rondes per groep
dus 4 speler per groep
Ronde 1 : speelt 1 &2 tegen 3 & 4
Ronde 2 : speelt 1 & 3 tegen 2 & 4
Ronde 3 : speemt 1 & 4 tegen 2 & 3
hoe moet ik dit doen? iemand een idee?
groetjes
alvast bedankt voor de hulp
ik heb in mijn tabel een lijst met groepen kaartspelers
tabel :
groepdatum
groepspeler 1 - 2 - 3 en 4 : id uit tabel namen
groepnummer :
Nu wil ik in een formulier hun punten gaan invullen ( die in een andere tabel gezet worden met een link naar het record groepsnummer uit vorige tabel.
Voorbeeld door in een formulier: een veld te zetten of zo, --> voor welke maand wens je de groepen te zien
Als ik dan verder ga, moet hij een formulier openen waar enkel de groepsnummer instaan van die bepaalde maand. En automatisch de juiste namen bijzetten , en wil ik ook de veldjes bijzetten waar ik hun behaalde punten kan in zetten die hij dan in de tabel met de resultaten zet.
ze spelen 3 rondes per groep
dus 4 speler per groep
Ronde 1 : speelt 1 &2 tegen 3 & 4
Ronde 2 : speelt 1 & 3 tegen 2 & 4
Ronde 3 : speemt 1 & 4 tegen 2 & 3
hoe moet ik dit doen? iemand een idee?
groetjes
alvast bedankt voor de hulp