• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzicht herkeuringen genereren adhv huidige maand en expiratiedatum grondstof

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gerald Baalhuis

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2006
Voor een flink aantal van onze grondstoffen geldt een expiratie (of herkeuring) datum.
In Excel wil ik dit graag bijhouden. Op één blad wil ik alle ontvangen grondstoffen invoeren met de eventuele exp. datum.
Op een ander blad zou ik per maand een overzicht willen genereren van de grondstoffen die die maand expireren of herkeurd moeten worden.
Ik had ook op Internet al een truukje gevonden om dat handmatig in de Outlook Agenda te importeren, maar het mooist zou natuurlijk een macro zijn die eens per maand de betreffende keuringen of expiraties in Outlook zet (alle versie 2003).
Ik hab wel op dit forum wat VBA code gevonden die dit doet voor één cel, maar niet voor een range....

Kan iemand een tipje van de sluier oplichten?

Alvast wederom bedankt

Gerald

Gerald, post eens een voorbeeldbestandje met wat je tot nu toe in elkaar gestoken hebt.

Mvg

Rudi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan