• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzicht maken

• Onderwerp starter Onderwerp starter joh88
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

joh88

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2022
Goedemiddag,

ik ben bezig om een overzicht te maken van waar de clienten overdag naar toe zijn en welke en op welk tijdstip ze daar zijn.
nu hebben ze allemaal andere tijden en arbeid en diverse activiteiten.

nu kan ik voor elke dag een overzicht maken waar ze zijn door gewoon simpel op de maandag de tijden van maandag erin te kopiëren zoals ik in het voorbeeld heb gedaan.
Nu is het als ik een activiteit toevoeg door middel van de VBA regel toevoegen zoals in het eerste tabblad zie ik die niet terug in het overzicht.

hebben jullie hier een goede oplossing voor?

Bijlagen

Ik zou dit totaal anders aanpakken. Vermijd grote aantallen tabbladen en giet ALES in EEN tabel. En gebruik dan een Draaitabel, Slicers of PowerQuery. Veel simpeler met terugzoeken...

we hebben die grote aantallen tabbladen nodig omdat er verschillende mensen in moeten werken, de mentoren (die totaal geen verstand van Excel/computers hebben). ook veranderd pietje bijvoorbeeld elke week zijn programma en van gerrit blijft het constant.

Er zitten wel heel veel verwijzingen in waar wij/ik niet veel mee kunnen.
Maak voor elke werknemer een overzichtelijke tabel en als je wilt op aparte tabbladen, met alles wat je wil weten van een werknemer.
Dan kun je PQ een standaard tabel maken met alle werknemers.
Vermijd zoveel mogelijk bijeengevoegde cellen want daar kan een tabel niets mee.

Bijlagen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan