Pascal1904
Gebruiker
- Lid geworden
- 3 apr 2015
Beste mensen,
Ik zit al een paar dagen met een vraag waar ik niet zelf uit kom.
Ik wil een overzicht maken van medewerkers die beschikbaar zijn en wie er pauze heeft.
Nu is het me wel gelukt om een live-klok te krijgen en daarop een vakje rood of groen te maken.
Het probleem is dat er meerdere roosters zijn met andere pauze tijden.
Deze verschillende roosters zijn aangegeven met 1 t/m 6.
Op tabblad 2 van mijn sheet heb ik deze tijden aangegeven met een meekleurend vakje.
Nu is mijn vraag:
Op tabblad 1 heb ik een lijst met medewerkers die achter de naam hun roosternummer van de dag hebben.
Ik zou graag de cel er achter rood willen laten kleuren als de persoon pauze heeft die hoort bij het roosternummer.
De roosternummers wisselen per dag.
Dan kan ik namelijk zien wie er aan het werk moet zijn en wie er recht heeft op pauze in een overzichtje.
Kan iemand mij hierbij helpen?
Ik zit al een paar dagen met een vraag waar ik niet zelf uit kom.
Ik wil een overzicht maken van medewerkers die beschikbaar zijn en wie er pauze heeft.
Nu is het me wel gelukt om een live-klok te krijgen en daarop een vakje rood of groen te maken.
Het probleem is dat er meerdere roosters zijn met andere pauze tijden.
Deze verschillende roosters zijn aangegeven met 1 t/m 6.
Op tabblad 2 van mijn sheet heb ik deze tijden aangegeven met een meekleurend vakje.
Nu is mijn vraag:
Op tabblad 1 heb ik een lijst met medewerkers die achter de naam hun roosternummer van de dag hebben.
Ik zou graag de cel er achter rood willen laten kleuren als de persoon pauze heeft die hoort bij het roosternummer.
De roosternummers wisselen per dag.
Dan kan ik namelijk zien wie er aan het werk moet zijn en wie er recht heeft op pauze in een overzichtje.
Kan iemand mij hierbij helpen?