• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

overzicht per debiteur in adressenbestand excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

erikvanwalsum

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2007
Situatiebeschrijving.

Ik heb een debisteirenbestand in excel gemaakt en omdat het aantal kolomen niet te groot mag worden ben ik genoodzaakt om per debiteur verschillende adressen (bezoek,factuur,afleveradres) en verschillende contactpersonen onder elkaar te zetten.

Ik mijn vorige opzet stond alles uitgezet in de kolommen dus kon (dmv vert.zoeken) makkelijk een overzicht per debiteur maken.

Zou iemand weten hoe ik dit in de nieuwe situatie ook kan doen?

zo ja:
-is dat alleen mogelijk met een vast aantal rijen of ook met een variabel aantal rijen per debiteur?

Ik hoop dat mijn probleemstelling een beetje duidelijk is.

Ik zie de mogelijke oplossingen met genoegen tegemoet.

Erik.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Het wordt er uiteraard niet gemakkelijker op (en dat is een understatement).

Maar wellicht kan je er komen door een extra kolom in te voegen, en dan daarin een term zetten die zegt wat er in die rij staat. En vervolgens dan zoeken op zowel debiteur als op "term".

Wigi

klinkt logisch, ik ga even wat dingentjes testen.

vast bedankt.

Wie kan mij verder helpen?

Laatst bewerkt:
Door een paar hulpkolommen in te voegen is het helemaal goed gekomen,

soms doet een nachtje slapen erg goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan