• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht verzamelen in 1 cel

Status
Niet open voor verdere reacties.

kassie21

Gebruiker
Lid geworden
23 nov 2009
Beste,

Ik ben bezig een sheet te maken die moet aangeven wat bepaalde besparingsopties zijn op het gebied van energie van bijv. een stoomketel.

Ik heb daarbij een sheet gemaakt met diverse opties voor besparing als een stoomketel voor verwarming van producten wordt toegepast. Als er dus gekozen wordt voor verwarming doormiddel van stoom wil ik dat er wordt weergegeven waarop je dan kunt besparen en dat moet uit die andere sheet gehaald worden.

In het voorbeeld heb ik dat weergegeven in het geel. Ik kom er even niet uit, is een overzicht van diverse opties in één cel weer te geven? of moet ik dan diverse cellen daarvoor gebruiken?

Mvg,

Kasper Bouwman

Bijlagen

Beste kassie21 ;)

Welke opties wil je nog weergeven voor Tank1 ?
Schrijf anders in je bestandje hoe je het graag zou willen zonder de formule, gewoon tekst.

Groetjes Danny. :thumb:

Beste kassie21 ;)

Welke opties wil je nog weergeven voor Tank1 ?
Schrijf anders in je bestandje hoe je het graag zou willen zonder de formule, gewoon tekst.

Beste Danny!

Bedankt voor de reactie!

Ik heb in de bijlage in tekst geschreven wat ik graag zou willen zien.

Bedankt!

Bijlagen

• vb.xls
    vb.xls
    30,5 KB · Weergaven: 22
Beste kassie21 ;)

In 1 cel is mij niet gelukt, wat je wel kan doen is mijn uitkomst ergens plaatsen en in de cel de formule TEKST.SMENVOEGEN uitvoeren.

Nu staan ze in aparte cellen onder elkaar, zie bestandje.

Bijlagen

Dan even een stomme vraag, bij het gebruik maken van rij() staat er tussen rij()-rij() een - waar dient deze voor?:o
Hele stomme vraag waarschijnlijk maar heb nog nooit gebruik gemaakt van rij :o

Verder erg bedankt! en ik kan er wat mee!

Mvg,

Kasper

ps. als ik de cel wil aanpassen en op enter drukt zegt hij waarde, er wordt dan deze {} haakjes verwijderd? waar zijnd eze voor?

Laatst bewerkt:
Beste kassie21 ;)

Klik op de cel en ga dan naar Formules evalueren, dan zal je het begrijpen.

Ik snap hem!
Maar wat is dan het probleem dat ik krijg dat de {} in de formule verdwijnen en waarde aangeven inplaats van wat ze moeten aangeven?

Opgelost: matrixxes.

Bij voorbaat dank!

Bij verdere vragen kom ik weer terug!
Bedankt danny147

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan