• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Overzicht via VERT.ZOEKEN maken?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gert Bouwmeeste

Verenigingslid
Lid geworden
28 nov 2007
Hoi. Ik heb een bestand met daarin per klant - per jaar - per week de uitgevoerde opdrachten met aantallen.

Ik weet hoe ik met Datafilter overzichten kan filteren, maar ik wil dat graag in een soort invoerscherm doen. Dus waarbij ik kan kiezen uit de klanten (met een soort van listbox).Dan wil ik graag op basis van de gekozen klant het jaar zien, vervolgens op basis van het jaar de week en tot slot het product.

Als laatste moet dan de betreffende opdracht getoond worden met de plaatsen waar de opdracht is uitgevoerd.

Zie bijgevoegd voorbeeldbestand

Iemand een idee? Alvast heel erg bedankt

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Opgelost

Opgelost met een macro waarin via Uitgebreid Filter de gezochte gegevens worden gedisplayed :thumb:

Dat is een goede oplossing, want uitgebreid filter is heel performant. Proficiat.

Zet de vraag nog op opgelost aub.

Fijn dat je je eigen antwoord hebt kunnen geven, maar voor mij is het nog niet geheel duidelijk. Ik heb hier ongeveer dezelfde situatie, mijn excel file lijkt dus op jouw voorbeeld bestand. zou je me kunnen uitleggen hoe je je oplossing hebt verkregen?
En dan niet te moeilijk:o aangezien mijn ervaring niet zo ver reikt...
Alvast bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan