Overzicht website

Status
Niet open voor verdere reacties.

cateyes

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2001
hallo,

ik heb een eigen website gemaakt met op de indexpagina links naar de pagina's die iedereen mag zien. er staan echter ook pagina's die niet voor iedereen bestemd zijn. Mensen die ik toegang tot die pagina's wil geven, stuur ik een link met het volledige pad. Nu heb ik gehoord dat als iemand de naam van mijn website intypt (bijv. www.voorbeeld.nl) met daarachter een bepaald commando, hij een totaaloverzicht krijgt van alle pagina's, dus ook die waar ik niet naar heb gelinkt.
weten jullie of dit zo is, en zo ja, dan ben ik wel benieuwd naar dat commando ;-).

groetjes,
Josepha

Ik weet niet of het mogelijk is, vind ik ook niet belangrijk.
Maar waarom een website bouwen waar niet iedereen bij mag komen.
Kun je die personen toch veel makkelijker een mailtje sturen.
Dan weet je ook zeker dat je site niet gekraakt wordt.

Maar geef mij jouw adres van jouw website maar en dan zal ik kijken of ik jou alle pagina's kan geven.

Ik wil die website voor verschillende dingen gebruiken. Bijv. vakantiefoto's en -verhalen, gedichten en dat soort dingen beschikbaar stellen voor familie en kennissen.
Maar ik wil hem ook gebruiken als "portfolio", wanneer ik probeer opdrachten te verwerven. Op dat deel wil ik bijv. m'n cv zetten en artikelen die ik heb geschreven.
Het privedeel en het zakelijke wil ik gescheiden houden.
Vandaar dus. Op dit moment heb ik hem niet online staan, maar bedankt voor je aanbod om te kijken.

groetjes,
Josepha

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan