Ik had een programma gemaakt. Maar daar ik zeker 3 jaar niet meer geprogrammeerd had, trekt mijn code op niks. Komt der nog eens bij dat mijn baas kolommen wou tussenvoegen en een max. van 15 regels ipv. 9 per onderdeel wil. Mijn code is zo omslachtig dat het niet haalbaar is om deze aan te passen + mijn baas wil morgen een evaluatie en ik schiet dus in paniek.
Je opent dus excel, dan klik je op addDeel1, een inputbox vraagt hoeveel lijnen je wil (max. 15) en dan kun je ze invullen dan word een regel vrij gelaten en de volgende regel krijg je eronder de resultaten van dat deel.
Dit kun je dus 15 keer doen. En daarna wil hij de 15 afzonderlijke resultaten nog eens weergegeven zijn als 1 totaal.
Aan de hand van een checkbox word ook aangegeven of deze sold is of nie en dat word ook in de totalen verwerkt
Kan er mij aub iemand op weg helpen?
In bijlage een voorbeeld maar dan zonder code
Je opent dus excel, dan klik je op addDeel1, een inputbox vraagt hoeveel lijnen je wil (max. 15) en dan kun je ze invullen dan word een regel vrij gelaten en de volgende regel krijg je eronder de resultaten van dat deel.
Dit kun je dus 15 keer doen. En daarna wil hij de 15 afzonderlijke resultaten nog eens weergegeven zijn als 1 totaal.
Aan de hand van een checkbox word ook aangegeven of deze sold is of nie en dat word ook in de totalen verwerkt
Kan er mij aub iemand op weg helpen?
In bijlage een voorbeeld maar dan zonder code
Bijlagen
Laatst bewerkt: