p.c. opruimen

Status
Niet open voor verdere reacties.

suffie

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2006
hallo

daar ik windows vista gebruik,heb verschillende progamma,s gedownload maar ook weer verwijderd gebruik Ccleaner en slow pc.figter, maar steeds verbruik ik meer GB ondanks verwijdering. waar kan dat aan liggen.zou er ondanks Ccleaner toch noch veel rotzooi op m,n pc staan wie kan mij helpen dit te verwijderen

groetjes suffie

verwijder je je programma's wel via de uninstal optie of via start>confergatie scherm>software

of vewijder je alleen het plaatje

je kan ook kijken of schijf opruiming en defragmentatie helpt

of je maakt en back up van je belangrijke files en installeert vista opnieuw

en alle opgehaalde vista updates kun je ook verwijderen.

hallo

ik verwijder alles in het configuratiescherm verwijderen.staat het progamma niet in de lijst
dan met unistal bij het progamma, dat lijkt me wel goed
maar kan ik ook echt alle update,s verwijderen?

gr, suffie

Ccleaner heeft hele sterke krachtige opties, alleen een questie van goed instellen ;)
zo is ccleaner ook instaat het register op te ruimen

ook een goede tool is TuneUp Utilities 2009

Mvg,

CCleaner is al eens gebruikt. Ik denk dat het puur een zaak is van een shadowstorage die te hoog staat. TS gaf al aan Vista te gebruiken, Vista gebruikt standaard 15% van de HDD voor systeemherstel.

hallo

na dat ik een fotoprogamma heb gedownload, maar ook weer verwijder via het configuratiescherm ga ik naar naar de CCleaner
eerst schoonmaken dan naar registerscan naar problemen jeetje dan krijg ik toch een rits met problemen, hoe moet ik die verwijderen? of alles herstellen? ik weet het niet wil dit progamma wel goed gebruiken voordat er iets fout gaat

m.v.gr. suffie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan