Ten eerst ik was benieuwd of die ook aanwezig in msconfig is ( die van je screenshot bedoel ik ! ) zodat je die ook uitschakelen kan, natuurlijk jij zelf weet niet welke is die app en/ of over welke app. sprake is ??
Heb jij AVG Internet security geïnstalleerd ?? doe maar die gewoon uit die draait sowieso zelfstandig en hoef niet automatisch op te starten ..
Wat is die daar onder de %windir%\Windows enz.. ?? ( kijk even ! ) ..
En volgens mij je mag alles rest uitschakelen
behalve NVIDIA toestanden ( ! ) mocht je later geen geluid meer hebben je kan die van SMAX terug aan-vinken.
Ik zie geen iets van McAfee ?

maar in principes als je die helemaal niet kent uitschakelen dan ! ( wie weet misschien ook een of ander besmetting is enz...
en ik zal je aanraden dat je eventjes AdwCleaner rondje draait LET OP ! als maar AdwCleander met scannen klaar is, je moet voordat je op opschonen drukt NAkijken wat hij alles gevonden heeft
en mocht voor jouw wat daar van belang dat is aanwezig te zijn die moet je gewoon uit-vinken ..
Nadat je wat daar uitschakelt je zal zien word ge gevraagd of je PC her-starten wil ......... en dat moet je dan doen
Voorlopig doe maar dat alles wat geef ik aan, en zullen we zien hoe die werkt, net zoals ik zei ALS jij wat bij msconfig uitschakelt of Uit-vinkt die kan je ook terug inschakelen of Aan-vinken !
AdwCleaner heb je hier -->>
http://users.telenet.be/marcvn/spyware/adwcleaner.html