P2P-download programma's

Status
Niet open voor verdere reacties.

Yorick1989

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2008
Hallo,

Bijna heel dit forum zal wel muziek downloaden via P2P download programma's. Nu heb ik gezien dat Frostwire, Limewire dood zijn, en is dus mijn vraag of iemand een alternatief heeft die nu wel werkt? Ik had Ares gevonden maar die vindt weinig bij de zoekopdrachten...

Alvast bedankt.

M.V.G.
Yorick

Dankje, maar zijn er ook meer populaire... welke nu echt bij de tijd is. Ik zoek namelijk de telefoonterreur fragmenten van robert-jensen maar kan ze nergens meer vinden... erg jammer. Ik had ze eerst allemaal maar sperongeluk verkeerde partitie geformatteerd...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik gebruik altijd Vuze, je moet wel eventjes wat sites toevoegen voordat je goed kan downloaden.
Je moet trouwens wel een goede virusscanner hebben wil je via p2p downloaden hè!

Ja ik heb malwarebytes en avira, dus dat is niet het probleem. Welke sites moet ik dan toevoegen?

google eens op "telefoonterreur fragmenten van robert-jensen" en je krijgt een aantal hits op youtube.
Daarvan af kan je dan de audio spoor downloaden

Ja ik heb al wat gevonden... Maar ja zijn er maar 35 en ik had er zeker het dubbele van maar ja dat zal wss niet meer lukken ;P Maar goed... Bedankt voor jullie reacties. Voor muziek ben ik doorgaans gewoon op youtube maar zulke dingen wil ik gewoon bewaren ^^

Welke sites moet ik dan toevoegen?
Ik weet niet of dat besproken mag worden hier :o ik doe het gewoon als het niet mag komt er wel een moderator ;)
Je moet sites toevoegen als ThePirateBay, (zie afbeelding) dat soort dingen. Ik heb er niet zoveel meer na een nieuwe installatie, eerst had ik een heel rijtje.
EDIT: Aha ik was een beetje traag :)

Bijlagen

• vuze.png
    vuze.png
    5,4 KB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Het is niet nodig te citeren als je direct reageert. De topics worden anders zo lang, met dezelfde tekst.

Ik weet niet of dat besproken mag worden hier :o ik doe het gewoon als het niet mag komt er wel een moderator ;)
Je moet sites toevoegen als ThePirateBay, (zie afbeelding) dat soort dingen. Ik heb er niet zoveel meer na een nieuwe installatie, eerst had ik een heel rijtje.
EDIT: Aha ik was een beetje traag :)

Oke, nice maar hoe voeg ik die toe dan? ghehe

DVDvideosoft.. 100% legaal, werkt ook heel netjes! zeker een aanrader, omdat het gewoon makkelijk te gebruiken is.
Download alle liedjes van youtube met Youtube to MP3 van DVDvideosoft.

Misschien helpt dit?

Je kan altijd uTorrent en Gebruiken...

Maar als ze ALLEMAAL op youtube zijn, zoek gewoon listentoyoutube.com Plak de link, download en klaar ben je!

Youtube is niet altijd geweldige kwaliteit natuurlijk. En er zijn geen torrents voor telefoonterreur... helaas! Daar heb ik juist die P2P voor nodig voor mensen die eventueel toch dez afleveringen thuis hebben. Maar goed, van youtube haal ik normaal altijd de filmpjes vanaf met WM Recorder, dat is een handig tooltje om elk filmpje van internet te halen en eventueel te converteren! Maar dat terzijde ^^.

MVG,
Yorick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan