p2p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Peer to peer is duidelijk maar gebruik je limewire ook voor torrents?

Nee.
Op de p2p pagina van wikipedia kan je de verschillende programma's aanklikken voor een verdere beschrijving.

Heb je tips wat je het best kan gebruiken voor films en programma's? Limewire alleen voor muziek???

Voor films het beste torrents of nieuwsgroepen gebruiken
Een fijn programma om torrents te downloaden is utorrent.
Voor trackers (torrentsites) zul je op het www moeten zoeken want die mag ik je op helmij niet geven.

Voor muziek kan je limewire of soulseek gebruiken.

voor losse liedjes is limewire wel goed maar voor bv. albums en films is een torrentclient handiger. ik heb goede ervaringen met azureus.

probeer eens een zeer populair bestand te downloaden met veel seeds als dat ook langzaam gaat kan het aan je firewall instellingen liggen

Ik heb 7 (8) seeds volgens utorrent en snelheid is zeer varierend tussen 5 en 15 kbs.

heb je een router misschien moet je daar je poort forwaden en bij je firewall ook

nog even vergeten te vragen hoeveel leechers zijn er? (voor als je het nog niet wist: "seeds' zijn de mensen(het aantal) dat het aanbiedt (uploaders). "leechers"(het aantal) zijn de mensen die het ophalen, de downloaders.
Het spreekt voor zich dat destemeer "seeders" en deste weiniger "leechers" de download beter/sneller zal gaan, omdat het downloaden minder gedeeld hoeft te worden met anderen(je mede-"leechers" )

het kan er ook van af hangen van welke tracker je het hebt afgehaald. zoek maar eens wat op google voor goede trackers.

het kan ook nog zijn dat je je uploadsnelheid naar beneden hebt gesteld het spreekt voor zich je krijgt wat je geeft dus hoe lager je je uploadsnelheid zet hoe langzamer je gaat downloaden.

Laatst bewerkt:
Ik heb het met azureus geprobeerd nu 20-30 kbs, maar ratio verhouding is zeer laag en uploadsnelheid staat al op onbegrenst

Voor de mensen die het willen weten.
Je kan bitlord ook gebruiken om te downlaoden.
Is heel makkelijk.:D

Ik heb het met azureus geprobeerd nu 20-30 kbs, maar ratio verhouding is zeer laag en uploadsnelheid staat al op onbegrenst
ratio is de verhouding tussen wat je geeft en je krijgt normaal is het de bedoeling dat de verhouding minstens 1 is. op zich is it niet zo erg maar na een tijd kunnen trackers je beginnen te bannen. is de rest nu wel allemaal groen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan