P35 DS3R doet vreemd(maybe stuk)

• Onderwerp starter Onderwerp starter Kosko
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Kosko

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2005
Ik heb een probleem heb nu al meerdere keren windows geinstaleerd

En me pc blijft vast lopen of aleen het geluid valt uit

Dit is de fout die ik krijg

Het apparaat Root\LEGACY_TAT\0000 is uit het systeem verdwenen zonder dat de verwijdering is voorbereid.

Dit gebeurd willekeurig, het gebeurt tijdens het spelen van race game(bmw m3 challange is een gratis race game). Maar ik ga de andere games wel ff testen maar zal vermoedelijk niet veel anders opleveren.Het kan trouwens ook gewoon in windows gebeuren terwijl ik muziek zit te luisteren.

Na dat dit gebeurd kan ik geen muziek meer luisteren (ook niet muziek opstarten in itunes, dan gaat de balk met afspeelminuten niet lopen, er is geen beweging in te krijgen) of films volgen aan gezien er geen geluid is en het lijkt ook wel of de fps veel slechter gaan, films storen soms en het zou opzich soepel moeten lopen met mijn specs(zie mijn user system).

Als ik dan naar xfi audio console ga en wat wil veranderen dan loopt ie helemaal vast

Maar op dit moment zit ik al een 1 uur gewoon op me pc zonder in de xfi audio console te komen draaid me pc gewoon.

Heeft iemand enig idee wat er mis mee kan zijn, want azerty kon niks vinden 3 weken geleden.

Ik wil niet weer die kant moeten op sturen zonder meer duidelijkheid

Na in me broers pc (bijna het zelfde als mijn pc) de xfi kaart gedraaid te hebben.
Kom ik tot de conclusie dat me xfi niet stuk is want in mijn broers pc doet ie het gewoon, geen uitval helemaal niks(tot zover, laat hem er nog de hele avond in zitten terwijl me broer gamed).
Ik draai nu zelf onboard geluid en dat valt niet uit, kan het zijn dat me pci slot(en) niet helemaal goed zijn( ga morgen ochtend ff me andere pci sloten testen)
Vroeg me af of het wel zin heeft om pci sloten te testen.
of kan er gewoon eentje stuk zijn en de rest het gewoon doen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan