P4 3,20ghz/1m/800 ???

Status
Niet open voor verdere reacties.

rosie

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2006
Kan iemand mij vertellen of deze proc bestaat,aangezien ik het heel slecht kan lezen wat erop staat.Volgens mij staat dit erop:
3,20ghz/1m/800
sl7kc costa rica
Is geloof ik socket 478:rolleyes:

hoi
En dat costa rica wat erop staat,daar is die gemaakt?
Anders als bij amd?

Kan iemand mij vertellen of deze proc bestaat,aangezien ik het heel slecht kan lezen wat erop staat.Volgens mij staat dit erop:
3,20ghz/1m/800
sl7kc costa rica
Is geloof ik socket 478:rolleyes:

wil je hem verkopen dan??
toevallig?

Laatst bewerkt:
hoi
Heb hem net op markplaats gezet.Ik heb een systeem overgenomen met deze proc erop.
Ik heb zelf altijd amd.Of dat ie ok is weet ik niet,maar ik laat hem wel testen.Zeg maar wat je er voor over heb?.Is dit de snelste 478 proc?Ik hoor je.:thumb:

Er is nog een snellere pentium 4 voor de socket 478. Brabant is me ff te ver voor een processor.Zag je advertentie.:p

hoi
Heb hem net op markplaats gezet.Ik heb een systeem overgenomen met deze proc erop.
Ik heb zelf altijd amd.Of dat ie ok is weet ik niet,maar ik laat hem wel testen.Zeg maar wat je er voor over heb?.Is dit de snelste 478 proc?Ik hoor je.:thumb:

wat heb je in gedachte dan?
doe een voorstel

:thumb: Er is nog 1 snellere de 3,4 van pentium.Nu heb ik een luxe probleem:Is deze 3,2 van intel nu sneller als een amd 3500+ am2 ?Ik ben een pc aan het bouwen en twijfel welke ik moet gebruiken.Is er een lijst/grafiek waar intel en amd procs staan qua snelheid?:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan