P4 overclocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

dazzler

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 mei 2007
DirectX* Version: 9.0
Physical Memory: 503 MB
Min. Graphics Memory: 8 MB
Max. Graphics Memory: 64 MB
Graphics Memory in use: 7 MB
Processor: x86
Processor Speed: 2999 MHZ

dit zijn de specs die ik kon vinden weet niet of je er een speciaal programma voor moet hebben maar ja.

is het verstandig om mijn pc over te clocken?????

me temperaturen zijn:
system:38c
cpu:40c
aux:43c
hdo:42c
gemeten met Speedfan

Laatst bewerkt:
ik heb mijn 2,53 ghz weten over te klokken nar 3,62, er zitten nu wel 3 ventilatoren op,

het meest verstandige is op het stapjes van 10 te beginnen, en dan windows op te starten, cpu burner te draaien (klik:D) dit een minuut of 2 volhouden, en met bijvoorbeeld speedfan bekijken hoe warm je cpu is (klik 4 life:)) je kan door gaan tot ongeveer 56 graden, maar dit verscheelt per type. je kan dat hier opzoeken(dit is alleen theorie vind ik zelf, want ik denk dat je nog wel iets verder kan gaan, veel suc6 (en waarneer je te ver bent gegaan is het over he!)

Let op! dit zijn mijn eigen ervaringen, en geef me dus niet de schuld als er iets fout is gegaan:p

ik zou het niet riskeren als ik jou was je moet hem gewoon op 3 Ghz laten draaien wil je sneller koop dat iig een Core 2 duo en ga die dan overklokken want het is veiliger ( er kan altijd wat mis gaan maar goed ) en je kan op internet meer dingen over vinden om te helpen met het over klokken van een Core 2 Duo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan