P4 te warm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pajaras

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb een Pentium 4 550 "Prescott" HyperTreading in mijn PC zitten, maar ik heb het gevoel dat ie veel te warm is:confused:
Op het moment van schrijven is hij 62C, dat heb ik gemeten met Everest Home Edition.
Hij draait nu op 3,4GHZ.
Is dat te heet??

EDIT: Hier een plaatje van SpeedFan
6oq1zkg.png

Persoonlijk denk ik niet dat die vlammetjes veel goeds betekenen:(

Laatst bewerkt:
klopt 62 graden is erg warm, maak je kast eens open en kijk of er veel stof in de koeler en/of het koelblok zit.
mijn oude pc was ook vaak 60 graden, ik heb al het stof er uit gehaald en de temp. daalde gelijk.

Oke, maar aangezien ik daar nu ff geen tijd voor heb en morgen toch nog even een andere PC moet openen doe ik het morgen even:)

62 graden kan die Prescot goed hebben... boven de 70 gaat ie spoken en boven de 72 piept ie er uit.... [niet definitief, dan moet je 'm nog iets heter stoken]

Als die 128 graden "echt" is [zou dan je videokaart kunnen zijn] is dat 1 graad warmer dan videokaarten leuk vinden........ kijk daar ook even naar stof

Speedfan is hoogst onbetrouwbaar... tenzij je de versie voor JOUW specifieke moederboard hebt gedownload [even op de homepage kijken of die er bij staat]...
Everest is een stuk betrouwbaarder....

62 graden kan die Prescot goed hebben

maar het scheelt denk ik wel als het stof er uit is, en ja idd kijk je videokaart ook even na

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan