p4c800 deluxe

• Onderwerp starter Onderwerp starter dvham
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

dvham

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2003
Hallo,

Heb een nieuw setje op de kop weten te tikken. Maar tot op heden heb ik er niet veel plezier van.

Ik weet namelijk ook niet of ik de SATA en de raid controller kabels aan moet sluiten. Dat zijn twee rode kabels. Ik heb gewoon een ata ide 40 gb maxtor schijf op de primary ide aangesloten.

Verder heb ik de sata en de raid in de bios uitgeschakeld.

Het probleem wat ik nu heb dat de pc niet zo heel snel is en problemen heeft met opstarten en als ik eenmaal het internet opga dat mijn pc opnieuw opstart. Nu weet ik dat het een beveiliging is van xp, deze heb ik uitgeschakels, maar nu krijg ik een blauw scherm met eigenlijk weinig informatie erop betreffende een hardware probleem.

SO please help me!!!!!!!!!!!!!!!

RAID aanzetten zorgt in et algemeen voor snellere prestaties.

De fouten die je tegenkomt, kan mogelijk komen door conflicten met oude en nieuwe drivers.

Een schone Windows-installatie lost meestal deze problemen weer op.

Hoe je RAID nou precies kan laten werken, weet ik niet. Ik heb daar geen ervaring mee. Maar ongetwijfeld komen mensen die et wel weten.

Schone installatie heb ik meteen al gedaan. Raid en SATA wil ik niet gebruiken dus wil ik daar de juiste configuratie voor hebben

Ik zie het verband tussen de RAID-/SATA-controller en de problemen niet echt. Als je het niet gebruikt moet je niets aansluiten en je zit ook goed door het uit te schakelen. Heb je de problemen niét als je het inschakelt ofzo?

Ik heb nu problemen als de promise controller staat uitgeschakeld in de bios en ik heb geen kabels aangesloten op de controllers

Dan heb ik in XP een promise sata controller apparaat dat niet start ook als ik de driver hiervan installeer start het apparaat niet.

Maakt dat veel uit? Zolang je er geen last van hebt... :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan