p5ad2 vs 6800GT vs pci-E

• Onderwerp starter Onderwerp starter hehe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

hehe

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 dec 2000
Hallo,

Ik heb een P5AD2-E Premium mobo met daarin een 6800GT videokaart van xfx. Deze maakt onnoemlijk herrie dus ik wil er een andere koeler opzetten. De kaart zit echter muurvast en aangezien ik nooit eerder met pci-Express heb gewerkt deze vraag.

Op de moederbord handleiding en asussite kan ik het niet terugvinden en met googlen ook niet. Kan deze kaart zo uit een pci_express getrokken worden of zit er ergens een klemmechanisme oid?

De pc is splinternieuw, kast: antec sonata.

Alvast bedankt,
groeten
Hens

In je handleiding kan je zien hoe het wordt geplaatst,dus kan hij er op de zelfde manier maar dan omgekeerdt uit

Hay bandit,

Dat is het m nou juist dat stukje is niet te vinden in de handleiding!

Greetz
H

Ja dit had ik al gezien. Het haakje lijkt mij een kant op te moeten, het is echter vrij slap materiaal dus ik ben bang om het te forceren.
Ik zou graag weten welke kant het op moet.

Hier:
http://www.digit-life.com/articles2/video/nv41-2-a8n-sli.html

Zie ik een duidelijker plaatje maar welke kant ik op moet draaien daar twijfel ik nog heel sterk over.

Wat denk jij?
en anderen uiteraard?

groeten
H

Laatst bewerkt:
Haal de kaart er uit!,dan kan je zien welke kant het op moet

Tja, :rolleyes:

De kaart zit vast en het hendeltje moet eerst om voordat ik hem eruit kan halen!!:p

Waarom de link het niet doet snap ik ook niet.
Bij mij doet ie t wel.

H

Ehm, je moet het gewoon proberen. Het is gewoon van plastic, kijk er eens goed naar, gewoon ietsjes buigen et voila. Klaar is hehe.

:)

@ systemizer

Ja, als het mijn spul was ok ;) ...
maar dat is het niet... dus voorzichtig aan maar.

greetz
H

Gewoon het hendeltje, dat onderaan vanachter zit, opzij duwen,naar voor of naar achter.Niet omhoog trekken.

Groetjes

Hallo luitjes,

Bedankt voor jullie reakties.
Ik ga het gevecht maar aan.

greetz
H

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan