P5GC-MX/1333 ondersteuning hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is een hard-disk met een sata aansluiting en dat moederbord heeft 4 sata aansluitingen dus dat lijkt me geen probleem.

ja dat klopt, maar het probleem waar ik mee zit, de hdd is sata 600 en het moederbord sata 150

Waarom wil je dan een SATA3 aanschaffen? SATA2 zal beter compatible zijn.

omdat deze goedkoper zijn, en sata 150 is nergens te verkrijgen

Laatst bewerkt:
SATA 2 is SATA 300, welke compatible is met SATA 150. SATA 300 is nog volop te verkrijgen.

dat klopt dat sata 300 nog steeds is te verkrijgen, maar sata 600 is goedkoper dan 300,

maar werkt sata 300 beter op dat moederbord dan?

welke hardeschijf raad je me anders aan dan in dat budget?

bij deze schijf staat bij bij beoordelingen slecht commentaar, over gebruik bij een c: partitie voor het besturings systeem, en laat dat nou net zijn waar ik hem voor nodig heb

Tja er zijn altijd wel mensen, die een probleem ondervinden. Ik had bewust naar Western Digital gekeken, omdat je zelf daar ook mee kwam.

ik ben niet echt merk gericht als het maar goed werkt dat is het belangrijkste bij mij en dat het niet te veel kost

Hmm jammer, dan wordt het weer vanzelf aangepast.:( Ik had voorkeuren als volgt gezet.
tot 50 euro
capaciteit tot 1000GB
aansluiting intern SATA 300

dat is niet slim capaciteit tot 1000 gb, er is ook een aanbieding van 2000 gb van onder de 50 euro
klik

Je kwam zelf met 750GB, maar je kan de capaciteit toch aanpassen aan je wensen? Van 2TB zijn ze er niet voor onder de 50 euro. wel een Samsung van 1,5TB. Ook nog een paar Refurbished versies, maar daar zou ik niet aan beginnen.

Refurbished apparatuur = Hergebruikte apparatuur. Daarom is het goedkoop.

Ja, maar wel door de maker gecontroleerd en weer in de verkoop gedaan.
Refurbished doet vaak niet onder voor nieuw.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan