p5k naar m2n onduidelijkheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hey

Ik heb een vraag het zit zo ik wou eerst een p5k mobo kopen maar gezien de problemen die ik zag op het internet liet ik het maar. Nou wil ik de M2N-SLI Deluxe. Maar nu mijn 3 vragen. 1 wat is sneller 1,333mhz of 2000mt/s. 2 ik zag dus ook op de asus site dat dit een amd bord is kan er dan ook intel op? en 3 zit er nou echt veel snelheid verschil in tussen amd en intel of maakt het niet zoveel uit (bij het gamen).(sorry voor de nieuwe topic kwam er ff laat achter)

Laatst bewerkt:
ik zal alle vragen voor je beantwoorden

1. 1333MHZ is alst goet is sneller
2. er kan GEEN intel op
3. intel is beter om te gamen! (tenzij je een low/mid range gamesysteem wilt hebben)

mgv,

merijntjuh

ik zal alle vragen voor je beantwoorden

1. 1333MHZ is alst goet is sneller
2. er kan GEEN intel op
3. intel is beter om te gamen! (tenzij je een low/mid range gamesysteem wilt hebben)

mgv,

merijntjuh

ok ik heb al ff een andere mobo gezocht van msi die wel intel aankan.

Ik heb zelf een p5k-delux mobo en ben hier zelf toch heel tevreden van. Altijd asus mobo's gehad en nooit problemen gekend.

Hier ook een P5K-R, super bord zonder een enkel probleem!

laat maar ik heb er al een gevonden namelijk deze
http://www.alternate.nl/html/builde...G73&source=builder/circleFrame&source2=coList
nou is mijn vraag toen ik naar de site van giga-byte ging zocht ik deze moederbord op ik zie hem wel staan maar de naam is dus ep35-ds3 maar op die site heet ie ga-ep35-ds3 en op dat plaatje ziet hij er een klein beetje anders uit qua kleur en text voor de rest is hij hetzelfde nou vraag ik me af zijn ze dan gewoon hetzelfde?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan