Paar 'Article not found'

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chuim

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2009
Berichten
89
Hallo

Ik maak sinds kort gebruik van Spotnet, ik zit bij ziggo.
Ik heb nu een aantal keer geprobeerd om een NZB bestand te downloaden met grabit, het lijkt in het begin gewoon goed te gaan, maar als ie bijna klaar is staan er bij 5, 3 of soms zelfs 1 batch 'Article not found'. Aantal keer opnieuw geprobeerd, maar hij kan hem niet vinden.

Is hier een reden voor of komt dit vaker voor?

Gr Chuim
 
Vermoed dat je geen gebruik maakt van een payserver. (Kan het fout hebben'
 
Ik vermoed ook dat de oorzaak gelegen is in een 'gratis' provider.
Voor slechts € 1,10 kun je 24 uur lang gebruik van deze provider.
Probeer dan eens om exact dezelfde bestandjes binnen te harken.
Lukt dat nu wel? Dan weet je voor 90% zeker waar het aan lag.
Doe gelijk daarna nog eens met Ziggo dezelfde poging. Lukt het dan nog steeds niet? Dan weet je het voor 101% zeker.
 
Ik vermoed ook dat de oorzaak gelegen is in een 'gratis' provider.
Voor slechts € 1,10 kun je 24 uur lang gebruik van deze provider.
Probeer dan eens om exact dezelfde bestandjes binnen te harken.
Lukt dat nu wel? Dan weet je voor 90% zeker waar het aan lag.
Doe gelijk daarna nog eens met Ziggo dezelfde poging. Lukt het dan nog steeds niet? Dan weet je het voor 101% zeker.

heey ik liep tegen hetzelfde probleem aan. ik heb dus nu gedaan wat jij zij en verrek nu krijg ik de dingen wel binnen!
maar nu is dus mijn vraag betekend dat dan dat ik helemaal niks (of in ieder geval niet wat ik zoek:evil:) kan downloaden met die ziggo server?
 
Daar komt het eigenlijk wel op neer ja. Da's dan ook de reden dat ik 1x per jaar (braaf) zo'n 9 tientjes naar de rekening van die provider overmaak, met als 'beloning' dat ik 99% van wat ik binnen wil halen, ook binnen kán halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan