Paar kleine probleempjes met tagwall

Status
Niet open voor verdere reacties.

star3200

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Paar kleine probleempjes met tagwall (soort gastenboek)

Ik heb ergens de basis gevonden voor een tagwall (dat is iets als een gastenboek) en heb er een paar dingen aan toegevoegd, nu wil nog niet alles werken zoals het hoort :confused:

je kan het script hier 'werkende' zien : http://winkel.to.md/tag/index.php

Wanneer je iets invult in het formulier en dat dan verstuurd, verschijnt de tekst op de afbeelding eronder. Nu zou ik graag diezelfde tekst ook onder de afbeelding laten verschijnen en daar zit nog een foutje..de tekst verschijnt wel, maar ook als er niets gepost wordt (bv. je refreshed gewoon je browser) dan komt dit erbij als een leeg bericht.

Om hier niet teveel plaats in te nemen heb ik het script in de bijlage gestoken.

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Gebruik in plaats van "include("verwerk.php");" eens "include 'verwerk.php';".
Weet niet of het verschil maakt, maar je weet maar nooit.

Dat hierboven ging trouwens over de foutmelding die nu op jouw site verschijnt, niet over jouw genoemde probleem..

Dat maakte blijkbaar niet veel verschil, ik heb de gegevens die in het andere bestand stonden even in de index.php bijgezet, dan komt de tekst er onderaan bij zoals het zou moeten, maar nog steeds met het probleem dat er 'lege' data in het bestand worden opgeslagen (en dus ook getoond op de site)..:confused:

Heb het veranderd in het volgende:

PHP:
<?php
if (isset($_GET['text']))
{
  ob_start();
  $fp = fopen("berichten.dat", "a");

$bericht = nl2br($_GET['text']);
  $bericht = ereg_replace("\n", "", $bericht);
  //$bericht = ubb($bericht);

$gegevens = $bericht ."\n";

fwrite($fp, $gegevens);

fclose($fp);
}
?>

Nu zou het volgens mij goed moeten gaan

Bijlagen

Ik krijg overigens ook nog de volgende fouten als ik naar jouw site ga:

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php:5) in /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php on line 77

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php:5) in /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php on line 78

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php:5) in /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php on line 79

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php:5) in /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php on line 80

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php:5) in /home/users/3a/internezaken/www/winkel.to.md/tag/index.php on line 81

Ik krijg overigens ook nog de volgende fouten als ik naar jouw site ga:

Inderdaad, maar als ik de error-reporting uit zet is er geen probleem meer :p

Het werkt nu ! :thumb:

Inderdaad, maar als ik de error-reporting uit zet is er geen probleem meer :p

Die errors worden niet voor niets verzonden...
Het is de bedoeling dat je die errors eruit haalt en niet simpelweg de error-reporting uit zet...

Weet ik wel, maar als het werkt is dat voor mij voldoende, het hoeft niet hackproof te zijn enzo :)

Hmm oké, jouw feestje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan