Paar korte vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

hasjenwiet

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2013
Dit is mijn huidige mandje:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...432532]=1&product[263373]=1&product[552887]=1

Nog een paar korte vraagjes.

1) Is het verstanding om hier 1x 8GB in te zetten i.p.v. 2x4 GB? (kleinere prijs & kan misschien nog 8GB later toegevoegd worden)
2) Als ik aan deze samenstelling tot 1100 euro zou kunnen gaan, wat is dan verstandig om te veranderen?
3) Heb ik een (aparte) geluidskaart nodig?
4) Wat is een mooie headset met microfoon die niet te duur is? (voor skype & muziek luisteren achter de pc, het liefste draadloos, 10-30 euro)

Alvast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
Ahh sorry, hier is het linkje:
http://azerty.nl/winkelmandje/winke...432532]=1&product[263373]=1&product[552887]=1

Bedankt voor je reactie! Ik ga hem bij Azerty er bij bestellen en hij is hier 42 euro. Is deze headset echt die prijs waard? Ik heb mijn headset het liefste draadloos. Is er ook een draadloze versie hiervan?

Graag hoor ik nog een paar meningen, vooral over de headset en over mijn 1100euro samenstelling.

Laatst bewerkt:
I5 3570k zat ik zelf ook al aan te denken.

Maar aangezien ik niet ga overclocken is dit toch niet nodig? Betere CPU koeling hetzelfde. De intel stock cooling zou hier op voldoen, maar ik heb een andere koeler gepakt omdat hij toch wel handig is en minder lawaai maakt. Ik zie alleen niet waarom ik deze zou upgraden, want ik ga niet overclocken.

De 670 maakt best wel veel verschil zie ik, is deze ook (redelijk) stil?

(Eigenlijk moet de headset ook binnen die 1100, en hij is al 15 euro over prijs)

Graag even uitleggen over de keuzes en bedankt voor het meedenken! :)

@dennis
Een geluidskaart van die prijs is nutteloos, de standaard op het moederbord is zelfs beter.

@hasjenwiet
Wat ga je eigenlijk met de pc doen?

Ik ga er mee gamen, en dagelijks gebruik. Vooral gamen dus. Far Cry 3, Crysis 3, Assassins creed 3, BF3, BO2, etc.

Ik zit nog te twijfelen of ik hem zelf ga bouwen. Ik ben het wel van plan, maar als ik nog extra geld heb laat ik hem lekker in elkaar zetten. Ga er maar van uit dat ik hem zelf in elkaar zet.
De headset moet wel binnen de 1100 zitten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan