paar playstation & gta v for ps3 vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

IIIParagonIII

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2012
1. kun je gta v spelen op een playstation 3 van 40 gb

2. kan je iemands gta v cd lenen en installeren op je eigen playstation 3 zonder engine problemen met een code dat je moet invoere (ofzo)

3. als je bijvoorbeeld een playstation 3 van 12 gb hebt en gta v erop installeert is het dan slomer als je het speelt ?

4. bij een playstation 3 van 12 gb, heb je dan toch ongeveer 4gb ofver na de installatie? krijg je dan geen problemen met de systeem updates (van de playsyation zelf) en de gta v updates? dus wat gebeurt er als het de 12 gb haalt?

5. krijg je ook als je een playstation koopt 1 gratis joystick erbij?

6. is 40 a 60 gb wel genoeg voor een playstation 3?

7. als je online speelt met je vriend en je bijvoorbeeld zijn auto steelt, kun je dan die in je garage zetten en dat ie voor je zelf is totdat iemand hem steelt of hij ontploft?

8. waar staat je eigen garage dan in multiplayer? pof moet je die eerst kopen? maakt dus niet uit waar?

9. hoeveel kost een playstation 3 40 gb op dit moment?

10. hoeveel kost een playstation 3 60 gb op dit moment?
bedankt als je op de vragen antwoord!!!

PS: ik ben nog maar een beginner met gta v en wil het heel graag spelen vandaar zoveel vragen :$

1. Ja
2. Ja
3. Nee
4. Ik denk het niet
5. Nee, ligt eraan of je een bundel of niet koopt. Met Joystick bedoel je denk ik Controller, die krijg je er wel standaard bij.
6. Ik zou gaan voor 500 GB ofzo
7. Ja
8. Geen idee
9. Er is geen Playstation met 40 GB
10. Die is er ook niet.

Je hebt wel een Playstation van 12 GB, maar die zou ik niet nemen als ik jou was.
Trouwens, een 500 GB is niet zoveel duurder dan een 12 GB, €50,- meer.

Laatst bewerkt:
1, 2, 3, 4, 5 en 6 zijn al beantwoordt.

7: Je kunt de auto van anderen mensen stelen als ze niet op slot zitten. Als ze open zijn kun je er mee rijden maar niet in de garage zetten of mee naar de mod shop gaan. Maak JIJ de auto kapot, dan moet je er voor betalen.

8: Er zijn in de multiplayer garages en huizen te koop verspreid over de hele map. Bij de huizen krijg je ook garages erbij voor je auto's. Als je naar de website gaat (ingame) waar je de huizen kunt kopen dan krijg je daar meer informatie. (http://www.ign.com/wikis/gta-5/Properties_(GTA_Online))

9 en 10: De beschikbare Playstations zijn:
- Super Slim 500 gb
- Super Slim 12 gb
- Slim 160 gb

Ik hoop de je hiermee verder geholpen bent :)

Sorry, de ps3 van 120 gb heb ik gemist. Een ps met 40 of 60 gb heb ik nog nooit van gehoord.

Dus een playstation 3 van 120 gb bestaat wel?

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan