Paar vraagjes over Word 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

casper221

Gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Hallo allemaal,

Ik heb een paar vraagjes over Word 2007.
Hier komen ze:

1. Als ik een lijst met namen in een tabel heb gemaakt met daarachter de adresen en postcodes(enz.), hoe krijg ik de namen dan op alfabet; maar dan ook dat de adressen en postcodes(enz.) meegaan (ik bedoel dat de adresen(enz.) bij de namen blijven, maar dat hij auto alle namen naar alfabetische volgorde zet)?

2. Hoe zorg ik dat er een bericht verschijnt als ik het program wil afsluiten? (bijv. "weet je zeker dat je het hebt opgeslagen?")

3. Hoe zorg ik dat Word het automatisch elke 20Min. laat opslaan?

ik geloof dat dat het wel zo'n beetje was...

Ik hoop snel antwoord.
Alvast bedankt.

Mvg, Casper

1. De simpelste manier is om het even in excel te kopieren, deze bezit die functionaliteit "out-of-the-box"
2. Als je hem niet hebt opgeslagen komt dat automatisch
3.
  • Ga links boven naar Office knop
  • Kies rechtsonder voor Opties voor Word
  • Links kies je voor Opslaan
  • Zorg dat er een vinkje staat bij Elke 20 minuten AutoHerstel-gegevens opslaan
  • Kies een map door Bladeren te kiezen bij Locatie van Autoherstel

Hoi Casper,

Ik weet niet of jij de nederlandse versie van word hebt of de engels,
Ik kan je alleen helpen met nr. 3

Start Word 2007 op
Klik op de ronde office knop
Als het goed is staat er helemaal recht onderin Word optie's? en word afsluiten???
Zoja... klik op word optie's
Ga naar de 4e tapblad( opslaan als het goed is)
daar kun je je tijd invullen.

Als je er niet uit komt help ik je nog even weer

@lastige naam: 1. Ok, hoe moet ik dat doe en het ook weer terug krijgen?
2. Maar hoe toon je je eigen bericht?
3. Bedankt die wekt.

@Grtjn: Nummer 3 is nu opgelost, Bedankt.

mvg, Casper

puntje 2: Word vraagt uit zichzelf al of je een aangepast document wilt bewaren of niet; zodra je iets wijzigt in een document en Word (of het document) afsluit, dan krijg je die vraag. Ik werk al jáááren met Word, en heb nog nooit de behoeft gevoeld om die (standaard)melding aan te passen. Als je dat toch wilt, dan zul je dat moeten programmeren. Ik weet niet of dat nu al een goed idee is, gezien de moeilijkheidsgraad van je overige vragen :)
Wat betreft het sorteren: dat kan uiteraard, en in een tabel kun je aangeven op welk(e) veld(en) je wilt sorteren. Word houdt daarbij de records/rijen uiteraard prima bij elkaar. Daarvoor hoef je dus ook niet naar Excel te stappen.

Maar HOE laat ik het hem sorteren?
En jammer dat ik het bericht niet kan aanpassen:(

Toch bedankt!

Rustig maar :P

Selecteer de gehele tabel.
Klik op het versleepicoontje (linksboven) (nummer 1)
ga naar het ribbon (die staat nu op ontwerpen(nummer 2)), kies daar voor indeling(nummer 3)
Daar staat sorteren bij.(nummer 4)

naamlooslj.png

Laatst bewerkt:
En dan kun je nog werk uitsparen door niet de tabel te selecteren, maar de cursor in de sorteerkolom te plaatsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan