Paarse artifacts

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arch Evil

Gebruiker
Lid geworden
27 jul 2006
Na een poosje gegamed te hebben gisteravond (nog geen kwartier) crashte mijn PC. Allemaal dunne strepen en blokjes in beeld. Na het herstarten zag mijn scherm er zo uit:

http://img194.imageshack.us/img194/9600/lolscherm.jpg

Aangezien nieuwe drivers installeren niets oplevert, en het scherm dezelfde artifacts vertoont zelfs in veilige modus (en zelfs in het Windows laad scherm) vraag ik: heeft het uberhaupt nog zin om naar een oplossing te zoeken of is mijn video kaart gewoon overleden?

B.v.d.

Heh, ok. Vermoedde het al, maar wilde het zeker weten :rolleyes:
Ik dacht namelijk altijd dat, wanneer een video kaart dood gaat, je dan sowieso helemaal geen beeld meer krijgt/kan krijgen. Weer wat geleerd ;)

Heh, ok. Vermoedde het al, maar wilde het zeker weten :rolleyes:
Ik dacht namelijk altijd dat, wanneer een video kaart dood gaat, je dan sowieso helemaal geen beeld meer krijgt/kan krijgen. Weer wat geleerd ;)

Kan, maar een videokaart kan op verschillende manieren de spreekwoordelijke pijp aan Maarten gegeven, en zoals jij het laat zien/omschrijft, is er eentje ervan :)

Suc6! :thumb:

Ook ik heb het grootste vermoeden dat de kaart idd naar de eeuwige jachtvelden is.
Maar to be sure...loop de aansluitingen even goed na...kabel en of de kaart nog goed in slot zit.

heheh je videokaart bakken.

Lijkt me eerder dat dit dan op alle kaarten kan werken niet alleen nvidia gerellateerd.
Nooit van gehoord. Misschien ooit proberen als ik een defecte graka en geen garantie meer heb.:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan