Paarse vloeistof uit mijn laptop!!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

martinmack

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2008
Hallo,

Ik deed mijn laptop open en in eens lag er allemaal paarse vloeistof op... En het was ook niet zo'n beetje ook. We ginen kijken waar het van daan zou kunnen komen, maar de rand tussen mijn toetsenbord en het grijze gedeelte aan de rechter kant is ook paars. Om deze laptop gaat het trouwens: http://www.acer.nl/acer/productv.do?LanguageISOCtxParam=nl&kcond61e.c2att101=50292&sp=page16e&ctx2.c2att1=3&link=ln438e&CountryISOCtxParam=NL&ctx1g.c2att92=1&ctx1.att21k=1&CRC=3739663888.
Aan de rechter kant dus tussen het toetsenbord en het grijze gedeelte, uit die speelt kwam het. Dit lijkt me niet bepaald normaal . Wat is het, en waar komt het vandaan, en kan het veel kwaad?

Martin

limonade siroop ?

kinderen die er mee gespeeld hebben.
Iemand die er iets overheen heeft laten vallen.
Je verhaal vertelt namelijk niks.
Dit is gokken van de eerste orde.

Ik kan me niet goed voorstellen dat de vloeistof uit de laptop zelf komt, ik ken geen onderdelen in een laptop waar vloeistof uit zou kunnen komen.

In mijn eigen laptop lag een paar dagen terug ook een grote plas paarse vloeistof. Dat was best zonde van het wijntje wat ik er overheen liet vallen.

Ik kan me niet goed voorstellen dat de vloeistof uit de laptop zelf komt, ik ken geen onderdelen in een laptop waar vloeistof uit zou kunnen komen.

In mijn eigen laptop lag een paar dagen terug ook een grote plas paarse vloeistof. Dat was best zonde van het wijntje wat ik er overheen liet vallen.

Off topic.
Ik dacht dat jij het bij Bacardi hield.:cool:

On topic.
Demonteer je toetsenbord eens, en kijk daar eens verder.
Ik heb veel te maken met laptops, maar een paarse vloeistof ben ik nog niet tegengekomen.

Iemand stiekum wat laten vallen en snel laptop dichtgeklapt. Paarse ranja bestaat dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan