Pacard Bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carina1

Gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2001
Berichten
640
Hoi

ik heb een pacard bell pc win 98
kan iemand mij zeggen hoe ik die helemaal leeg krijg en met een gewone win 98 op kan starten.

er zit zoveel rommel op die cd dat ik er van af wil.
als ik mijn pc formateer dan vraagt hij om de PB opstartdisk en de PB cd roms.
met een gewone disk kan ik hem niet opstarten

wie weet raad?:mad:
 
Je zal moeten opstarten met een W98 opstartdiskette en daarmee een format doen en vervolgens met een W98SE CD Rom de beol er opnieuw op moeten zetten. Zorg wel eerst dat je alle drivers van je systeem hebt voordat je dit gaat doen. Je kan ze vinden op de Packard Bell site.
Opstartdiskette kan je hier vinden www.bootdisk.com
 
Laatst bewerkt:
Kijk eens even in je bios of de security settings juist staan zodat hij kan booten van cd.
En zet cd eens eerst om te booten bij boot priority
Mijn packard bell pentium 1 kon al booten van cd ik moest het wel even instellen in de bios) Dus waarom zou jouw pc het niet kunnen.
in de bios kan je geraken door juist na de opstart dellete in te drukken of f1 of f2
 
Dank je wel voor de tips, ik ga de tip van lamp uit proberen die klink het meest logische, sorry Raymond....... maar helaas jou tip had ik al geprobeerd maar die stomme pc doet dan niets.
Toch kei bedankt voor het mee denken.
ik laat weten als het gelukt is

gr Carina
 
Carina en ga je dan opstarten met de cd van packard bell of met een windows98 cd.

Mijn idee:
Zou ik toch voor raymond zijn optie gaan, dan formatteer je toch echt je gehele disk.
En je moet maar afwachten of jij 98 cd opstartbaar is.
 
bij packard bell starte je vroeger op met een bootdiskkete en een cd waar de data dan op stond de reden van die bootdiskkete snap ik nog altijd niet maarja.
Je pc formateren kan je vanaf de windows 98 cd ook hoor.
Je moet het wel format c: even intypen in die dos.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan