pacific assault

Status
Niet open voor verdere reacties.

kompas

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2002
Ik wil pacific Assault graag spelen. HEb alleen niet goed op het doosje gekeken toen ik het kocht. Het spel zegt dat mijn pc het niet aankan. Interne geheugen wat ik nou heb is te laag! 256 Mb. Kan ik wat aan doen voor niet teveel kosten. Echter het spel zegt dat ik een 1,5 Ghz nodig heb en ik heb een AMD 1,266 Ghz:-(.
Is dat heeeel erg? Of kan ik het met 256 Mb erbij wel leuk spelen?

THNX
Marnix

Weet je zeker dat het een AMD 1,266 Ghz is?
Meestal wordt deze aangeduid met 1200+ of iets in die richting.
Als je processor ook al niet aan de eisen voldoet zou ik niet vanwege één spel én de processor upgraden, én meer geheugen bijsteken.
Dat zou wel een hele dure upgrade worden.

Kijk anders eens onder eigenschappen van deze computer (rechtermuisklik), daar kun je precies zien wat voor processor in je pc hebt zitten.

wat ik zei heb ik. Okay 1200+ gaf het iets te precies aan. voor 3 tientjes heb 256 Mb. Dat heb ik er wel voor over. is ook voor andere games wel handig. Maar het gaat om die processor. Daar wou ik nog een jaar mee doen en dan alles upgraden. Of een nieuwe pc. In elk geval wil ik niet verder gaan dan het upgraden van mijn geheugen. Maar zou het spel dan draaien?

Groet
Kompas

Zo te zien zijn de minimale systeem eisen 1500Mhz dus met een 1200Mhz zie ik het somber in.
Het gaat ook nog om een shooter, wordt niks ben ik bang.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan