package and deployment vb .net 2003

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barry_127

Gebruiker
Lid geworden
20 jan 2003
Hoi,

hoe kan ik me programma dat ik met visual studio .NET 2003 enterprise architect edition in visual basic .NET heb geprogrammeerd omzetten in een installatie met een package and deployment wizard?

Dit bericht van mij is niet echt een antwoord (indirect misschien toch wel) op jouw vraag, maar eerder een mededeling.

Ik heb eigenlijk geen enig ervaring met het programmeren in VB.NET. Weliswaar heb ik dat pakket al een tijdje in huis, maar heb het tot de dag van vandaag nog steeds niet geïnstalleerd. Ik weet trouwens ook niet of ik dit binnen korte termijn zal gaan doen. Heb het te druk met allerlei zaken namelijk.

Maar even terug te komen op je vraag met betrekking tot "package and deployment wizard"

Dat moet toch haast op dezelfde wijze geschieden als in VB?
(met VB bedoel ik bijvoorbeeld VB6)

Niet voor niets is "package and deployment wizard" een tool, dat je helpt om op eenvoudige wijze een programma dat je gemaakt hebt het te kunnen distribueren in de vorm v.e. installatie(setup) programma zoals alle andere installatieprogramma's.

Dennis.

PS. Ik moet wel opschieten in het ervaring op doen met VB.NET, anders loop ik ver achter t.o.v. jullie 2(ja, die andere is XenomX).
O ja, valt tegen van mij, dat ik niet eens met VB.NET overweg kan. Maar ik leer het zo, denk ik. Want er kan toch geen hemelsbreedverschil zitten tussen VB en VB.NET? Of toch wel?
Heb wel ooit een VB.NET boek globaal gelezen, maar dat was inmiddels een tijd terug.

Laatst bewerkt:
dat is het nou juist, als ik in het programma menu kijk staat die wizard er niet bij zoals bij 6...

op je ps:
de verschillen zijn niet overal heel groot maar veel dingen zijn net weer iets anders :p

deployment

hoi hier rogertje ik ben ook met enterprise bezig ,is wel even anders als vb.net ,maar om op je vraag terug te komen ,er zit inderdaad een wizzard ergens verstopt in enterprise ,en dat is ook terug te vinden in de helpfiles,maar ik weet niet meer waar precies heb zelf trouwens ook nog 2 onopgeloste vragen :confused:

Re: deployment

Geplaatst door Rogertje
hoi hier rogertje ik ben ook met enterprise bezig ,is wel even anders als vb.net ,maar om op je vraag terug te komen ,er zit inderdaad een wizzard ergens verstopt in enterprise ,en dat is ook terug te vinden in de helpfiles,maar ik weet niet meer waar precies heb zelf trouwens ook nog 2 onopgeloste vragen :confused:

de msnd ziet niet bij mijn gedownloade visual studio .NET....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan