Dit bericht van mij is niet echt een antwoord (indirect misschien toch wel) op jouw vraag, maar eerder een mededeling.
Ik heb eigenlijk geen enig ervaring met het programmeren in VB.NET. Weliswaar heb ik dat pakket al een tijdje in huis, maar heb het tot de dag van vandaag nog steeds niet geïnstalleerd. Ik weet trouwens ook niet of ik dit binnen korte termijn zal gaan doen. Heb het te druk met allerlei zaken namelijk.
Maar even terug te komen op je vraag met betrekking tot "package and deployment wizard"
Dat moet toch haast op dezelfde wijze geschieden als in VB?
(met VB bedoel ik bijvoorbeeld VB6)
Niet voor niets is "package and deployment wizard" een tool, dat je helpt om op eenvoudige wijze een programma dat je gemaakt hebt het te kunnen distribueren in de vorm v.e. installatie(setup) programma zoals alle andere installatieprogramma's.
Dennis.
PS. Ik moet wel opschieten in het ervaring op doen met VB.NET, anders loop ik ver achter t.o.v. jullie 2(ja, die andere is XenomX).
O ja, valt tegen van mij, dat ik niet eens met VB.NET overweg kan. Maar ik leer het zo, denk ik. Want er kan toch geen hemelsbreedverschil zitten tussen VB en VB.NET? Of toch wel?
Heb wel ooit een VB.NET boek globaal gelezen, maar dat was inmiddels een tijd terug.