Packard Bell Carbon

Status
Niet open voor verdere reacties.

dyjomy

Gebruiker
Lid geworden
2 okt 2008
hallo ik heb mij Packard Bell Carbon nu en half jaar gebruik hem bijna nooi maar hij maak een soort raar zoem geluis eerst niet pas later en de kooler hoort geen geluit te maken want volgensmij (ik weet het niet meer zeker ) was dat niet zo als bij het begin
hoe kan dit verholpen worden

mvg dyjomy

dat kan..

doe het zelf meestal met lucht (niet te veel tegelijk)
of een stofzuiger met een borsteltje voorop

maargoed er gaan veel verhalen rond over wat de beste manier is..
ik doe het zo in ieder geval

dat kan..

doe het zelf meestal met lucht (niet te veel tegelijk)
of een stofzuiger met een borsteltje voorop

maargoed er gaan veel verhalen rond over wat de beste manier is..
ik doe het zo in ieder geval

met lucht?

ohhhh in zo'n busje ohhh ja
maar kan het ook gewoon met de stofzuigen of is lucht beter og gewoon blaazen ?

ja zon busje compressor wil soms ook nog wel eens alleen moet je dan echt supergoed uitkijken met wat je doet :) aangezien je snel te hard blaast..

stofzuiger kan ook ja ik heb er een borsteltje voorop gemaakt zodat ik stof direct weg kan vegen + opzuigen...

kans is er wel dat je stofzuiger statisch geladen is en dat is niet super goed voor het moederbord *zeggen ze*
heb er zelf nog nooit problemen mee ondervonden

ja zon busje compressor wil soms ook nog wel eens alleen moet je dan echt supergoed uitkijken met wat je doet :) aangezien je snel te hard blaast..

stofzuiger kan ook ja ik heb er een borsteltje voorop gemaakt zodat ik stof direct weg kan vegen + opzuigen...

kans is er wel dat je stofzuiger statisch geladen is en dat is niet super goed voor het moederbord *zeggen ze*

ik heb het met de stof zuiger geprobeert maar nog steeds blijft het probleem aan houden kan het ook zijn dat het zo hoort want ik wist het niet zeker dat het zo was hoor ofg maakt elk externe hardeschijf geluyid maar als je hgiet kijkt:

Specificaties:
- type Carbon
- geheugencapaciteit 1 Tb
- harddisk format 3,5” serial ATA
- bufferopvang 8 Mb
- rotatiesnelheid 7200 RPM
- koeling passief (geruisloos)

kijk de laaste:koeling passief (geruisloos)

en een vriend van mij heefd hem ook gekocht en die maakt helmaal geen geluid
dus ik snap het nu niet meer het is niet storend hoor maar toch het is wel raar

als je stofzuiger statisch geladen is en je raakt er hardware in je pc aan heb je geen pc meer over

maar even ontopic: als je garantie hebt zou ik hem terugsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan