packard bell doet helemaal niets meer

• Onderwerp starter Onderwerp starter wilna
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

wilna

Gebruiker
Lid geworden
1 okt 2012
Vanmiddag heb ik foto's van mijn telefoon over gezet op de lap top. Een packard bell alp ajax c3.
Eerst de telefoon op stoppen gezet, daarna afgekoppeld. Even later gaat de laptop uit en doet helemaal niets meer :evil:. Ook het lampje van de stroom adapter brand niet.
wie kan mij helpen:o ik snap er helemaal niets van

Netvoeding kapot en vervolgens door te lage accuspanning uitgeschakeld? Indien je het voedingsadapter wel met netspanning verzorgt, maar de ander kant niet in de laptop stopt, wat doet dan het lampje van de stroom adapter?

dan doet hij ook helemaal niets
Wel is in de tijd dat de telefoon gekoppeld was de telefoon opgeladen
De accu was half vol

Kan je de laptop accu eruit halen en kijken, of dat wat uitmaakt?

de accu eruit geeft ook geen resultaat, lampje van de laptop blijft uit

Nu haal je weer de stekker van het stroomadapter uit de laptop, brandt dan het lampje van de adapter weer, en zodra je het adapterkabel terug stopt, gaat het lampje uit?

Dan vrees ik een hardware fout in de laptop. Er zijn bedrijven in Nederland, die repareren voor een vast bedrag een laptop. Maar goedkoop is dat niet.

het lampje van de adapter blijft aan, of de stekker nou wel of niet in de laptop zit en of de accu er wel of niet in zit

Dat is vreemd: eerst was het lampje uit, nu brand het.

Maar het blijft vermoedelijk een hardware fout.

Het lampje van de adapter brand, op de laptop brand er helemaal niets meer.
aha, ik heb het even terug gelezen, ik snap nu het misverstand, met dat lampje in mijn vraag bedoel ik het lampje op de laptop dat aangeeft dat de adapter is aangesloten.:o
bedankt voor de moeite, ik zal op zoek gaan naar iemand die het kan nakijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan